• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefonische marketing

  • Onderwerp starter Onderwerp starter boogie
  • Startdatum Startdatum
B

boogie

Mijn vrouw werd vandaag gebeld door een telefoniste van een telemarketingbedrijf.
U heeft chello classic, zou U ook niet willen bellen via UPC etc.

Chello classic zou volgens de telefoniste namelijk vervallen.

Is dit zo?
 
Nee, dat bedoel ik niet.
Gebruikers die nu classic hebben worden overgehaald om over te stappen naar power.
 
Wij worden regelmatig gebeld door de UPC om over te stappen naar telefonie,digitale televisie en internet samen.
We willen dit nog steeds niet omdat er nog behoorlijk wat problemen zijn en als ik ze daar mee confronteer is het gesprek erg gauw afgelopen, zeker als ik erbij zeg dat ik lid ben ;D van een Forum over UPC/Chello.
Laast presteerde ze om te vragen of ik niet een internetabbo zou willen hebben, toen ik zei dat ik dat al jaren had werdt het erg stil aan de andere kant,ze zijn niet altijd even goed op de hoogte wat hun klant nou wel en niet heeft :o
 
nou mij bellen ze niet meer.
want ik wil dat ook niet.
heb mijn telefoon nummer geblokeerd met deze site.

https://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php
 
amsterdammer zei:
nou mij bellen ze niet meer.
want ik wil dat ook niet.
heb mijn telefoon nummer geblokeerd met deze site.

https://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php

Heb ik ook gedaan, maar dat is natuurlijk niet waterdicht. Alleen de aangesloten bedrijven houden zich hieraan. Overigens heb ik geen idee of UPC bij deze tent aangesloten is.

Ik heb er trouwens zeker baat bij dat ik 8 maanden geleden de blokkade heb ingesteld. Ik word aanmerkelijk minder gebeld door telemarketeers.
 
De grap is, je kunt als je telefonie afneemt van UPC bij hun zelf aangeven dat je geen telemarketing wilt. Dat wordt dan in je gegevens (profiel oid) vastgelegd en ik moet zeggen dat werkt goed, zelfs UPC belt mij niet meer.

Nadeel is, nu word ik dus niet meer gebeld maar komen ze aan de deur, in december 2 x en in januari 1 x. Ze weten dus kennelijk van hun eigen klanten niet wat voor een producten die hebben :)
 
Voeg citaat toe
nou mij bellen ze niet meer.
want ik wil dat ook niet.
heb mijn telefoon nummer geblokeerd met deze site.

https://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php

Bedankt voor de tip :)
Het is fijn dat je bij Infofilter echt zelf kunt kiezen wat je niet meer wilt, zo hebben wij alleen gekozen voor de telefoon optie,
want reclame via de post vinden wij niet zo erg.
 
boogie zei:
Mijn vrouw werd vandaag gebeld door een telefoniste van een telemarketingbedrijf.
U heeft chello classic, zou U ook niet willen bellen via UPC etc.

Chello classic zou volgens de telefoniste namelijk vervallen.

Is dit zo?

"U heeft ChelloClassic zou u niet willen bellen via UPC want Chello Classic komt te vervallen"

Raar verhaal, of moet je dan een inbelverbinding nemen voor je internetaansluiting :D
 
Chello Classic: € 49,95 per maand
Chello Power + Digitale Telefonie Freetime: € 44,95 per maand, eventueel € 5 per maand erbij voor AnyTime (in totaal dus € 49,95 per maand).

Mits je die 2mbps kunt missen zou ik het wel weten. :P
 
Terug
Bovenaan