E
eugenweij
Hallo,
Ons contract (50mb internet+digitale TV extra+bellen onbeperkt) is afgelopen.
Ik heb de helpdesk gebeld en vertelde dat ik wel een nieuw contract wilde afsluiten , maar de reactie van de helpdesk was zeer bedroevend.
Wij willen een alles in een voordeel pakket met 120mb internet extra en onbeperkt bellen altijd, wat in ons geval op een zelfde maandbedrag zou uitkomen.
Nu werd ons medegedeeld dat wij dan onze decoder met recorder moeten inleveren , dat je alleen nog tv pauzeren en opnemen kan krijgen icm horizon.
Nu zijn wij niet geïnteresseerd in horizon, dat heeft voor ons geen toegevoegde waarde.
Nu snap ik dat niet helemaal , laat ons de decoder houden en dan is het ook klaar , scheelt weer een ontvanger versturen lijkt mij.
Toen ik vroeg hoe het zat met de geadverteerde korting op de upc site werd mij verteld dat dit voor nieuwe klanten is (begrijpelijk).
Maar voor bestaande klanten konden ze 5 euro korting voor 6 maanden geven , nu vind ik dit allemaal wel erg magertjes gezien ik me decoder ook nog moet inleveren.
Nu zitten mijn vrouw en ik er over te denken m over te stappen , tenzij de webcare medewerkers iets kunnen doen voor ons.
Eugen van der Weij
Ons contract (50mb internet+digitale TV extra+bellen onbeperkt) is afgelopen.
Ik heb de helpdesk gebeld en vertelde dat ik wel een nieuw contract wilde afsluiten , maar de reactie van de helpdesk was zeer bedroevend.
Wij willen een alles in een voordeel pakket met 120mb internet extra en onbeperkt bellen altijd, wat in ons geval op een zelfde maandbedrag zou uitkomen.
Nu werd ons medegedeeld dat wij dan onze decoder met recorder moeten inleveren , dat je alleen nog tv pauzeren en opnemen kan krijgen icm horizon.
Nu zijn wij niet geïnteresseerd in horizon, dat heeft voor ons geen toegevoegde waarde.
Nu snap ik dat niet helemaal , laat ons de decoder houden en dan is het ook klaar , scheelt weer een ontvanger versturen lijkt mij.
Toen ik vroeg hoe het zat met de geadverteerde korting op de upc site werd mij verteld dat dit voor nieuwe klanten is (begrijpelijk).
Maar voor bestaande klanten konden ze 5 euro korting voor 6 maanden geven , nu vind ik dit allemaal wel erg magertjes gezien ik me decoder ook nog moet inleveren.
Nu zitten mijn vrouw en ik er over te denken m over te stappen , tenzij de webcare medewerkers iets kunnen doen voor ons.
Eugen van der Weij