I
iMark
Gisteren kreeg ik een email van Ziggo met een enquête om aan te geven of we tevreden zijn met Ziggo en of we eventueel teruggebeld wilden worden om klachten en suggesties te bespreken.
Vanochtend ben ik teruggebeld door Ziggo en heb ik met de vriendelijke mevrouw van Ziggo gesproken over het doorgeven van meer zenders in HD. Ik heb haar uitgelegd dat we indertijd vooral het pluspakket hebben genomen vanwege BBC HD en dat we ontevreden zijn over het feit dat er maar geen HD-zenders van de BBC worden doorgegeven. Sinds vandaag zijn ook BBC Three en BBC Four in HD gaan uitzenden en mij zou het goed idee lijken om in ieder geval 4 BBC zenders en ARD en ZDF in HD te gaan doorgeven om zo de Plus en Extra pakketten aantrekkelijker te maken.
De mevrouw van Ziggo meldde mij dat er intern over gesproken wordt bij Ziggo maar dat er problemen zijn met de BBC over prijsafspraken. In ieder geval geen woord over gebrek aan bandbreedte om meer zenders in HD te gaan doorgeven.
Ik heb Ziggo de suggestie gedaan om zoveel mogelijk zenders in HD aan de Plus en Extra pakketten toe te voegen. De klanten hebben prachtige apparatuur om zenders in HD te kijken maar er worden nauwelijks zenders in HD aan de pakketten toegevoegd.
Voor wat het waard is, is mij toegezegd dat ze serieus de opties gaan bekijken om meer buitenlandse publieke zenders in HD te gaan doorgeven.
Als het niet zo'n rompslomp en een behoorlijke investering zou zijn, hadden we al lang een satellietinstallatie gekocht om meer Britse zenders in HD te kunnen kijken.
Vanochtend ben ik teruggebeld door Ziggo en heb ik met de vriendelijke mevrouw van Ziggo gesproken over het doorgeven van meer zenders in HD. Ik heb haar uitgelegd dat we indertijd vooral het pluspakket hebben genomen vanwege BBC HD en dat we ontevreden zijn over het feit dat er maar geen HD-zenders van de BBC worden doorgegeven. Sinds vandaag zijn ook BBC Three en BBC Four in HD gaan uitzenden en mij zou het goed idee lijken om in ieder geval 4 BBC zenders en ARD en ZDF in HD te gaan doorgeven om zo de Plus en Extra pakketten aantrekkelijker te maken.
De mevrouw van Ziggo meldde mij dat er intern over gesproken wordt bij Ziggo maar dat er problemen zijn met de BBC over prijsafspraken. In ieder geval geen woord over gebrek aan bandbreedte om meer zenders in HD te gaan doorgeven.
Ik heb Ziggo de suggestie gedaan om zoveel mogelijk zenders in HD aan de Plus en Extra pakketten toe te voegen. De klanten hebben prachtige apparatuur om zenders in HD te kijken maar er worden nauwelijks zenders in HD aan de pakketten toegevoegd.
Voor wat het waard is, is mij toegezegd dat ze serieus de opties gaan bekijken om meer buitenlandse publieke zenders in HD te gaan doorgeven.
Als het niet zo'n rompslomp en een behoorlijke investering zou zijn, hadden we al lang een satellietinstallatie gekocht om meer Britse zenders in HD te kunnen kijken.