• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoniestoring Arnhem e.o.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter henk
  • Startdatum Startdatum
H

henk

Sinds vanochtend geen telefoonverbinding. Arris-modem opnieuw opgestart, maar de beide telefoonlampjes blijven knipperen. Het modem geeft aan geen Reg op call server. (daar blijft ie hangen). De helpdesk bellen heeft geen zin: wachttijd >10 minuten. Ik hoop dat het een tijdelijke storing is.
Postcode 6903
 
Ik probeer mijn thuis te bellen, maar via het vaste net en twee verschillende mobiele providers krijg ik een in gesprek toon.

De storing is in ieder geval gaande sinds 8:00u vanochtend.

Postcode: 6846

-Aanvulling: De storing lijkt weer voorbij.
 
Hebben jullie er nu pas last van? ik de afgelopen 2 weken (om de haverklap!!)
De tel. ligt er dan gerust een paar uur uit, ik word er gek van.
UPC reageert totaal niet op mijn e-mails (bellen begin ik niet meer aan......)
Ik overweeg al stappen te ondernemen, switchen van provider of zoiets......
Oh ja, woon ook in Arnhem
 
Terug
Bovenaan