• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefonie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ismael
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
I

ismael

Hallo,

Gisteren nieuwe telefoon gekocht (siemens C475 IP) maar nog steeds geen nummerweergave.

Weet iemand een oplossing?
 
Ondersteund dit toestel FSK nummerweergave? Dat zou terug te vinden moeten zijn in de handleiding.
 
Bedankt voour uw reactie

Maar toch! het werkt niet! moet Ziggo het nummerweergave aanzetten?

mvg
 
Bedankt voour uw reactie

Maar toch! het werkt niet! moet ziggo het nummerweergave aanzetten?

mvg
Wellicht dat dit toestel de nummerweergave signalering toch niet helemaal goed automatisch oppakt en herkend. Staat er niets in de handleiding over een mogelijkheid om dit te kunnen instellen?

Anders voor de zekerheid bij Ziggo navragen, indien het daar wel aanstaat zou je er eens een telefoontje of mailtje richting Siemens aan kunnen wagen.
 
Is de telefoon rechtstreeks op het modem aangesloten, of zit er nog een centrale (b.v. een homevox) tussen?
 
Bedankt voor jullie reacties

De basis is rechtstreek aan de modem aangesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan