C
CaptainHook
Ben al twee weken aan het proberen de horrordesk aan het verstand te brengen dat telefonie verbruik online niet goed werkt... :'(
Ik bel iedere dag naar diverse nummers, maar volgens het online verbruik heb ik de afgelopen weken maar 4 telefoontjes gepleegd... Nu heb ik op zich telefonie wel afgekocht (m.a.w. het wordt niet in rekening gebracht), maar ik wil toch weten/zien hoe er gebeld is. Alleen al om te kunnen controleren dat ALS er discussies over ontstaan ik kan zien hoe en wat.
En als je dan uiteindelijk een HD tegenwerker aan de lijn hebt, zeggen ze ijskoud dat ZIJ het wel kunnen zien in HUN overzicht. Ja.
wat heb ik daar aan?
Vervolgens bellen ze terug (vanaf een afgeschermd nummer!) en willen graag je password weten?! Nou, ik dacht het niet! Dit druist in tegen alle internet security maatregelen! Providers/banken/instellingen zullen je nooit om je eigen inloggegevens vragen. Welnu, dat doet UPC dus wel.
En wat is dan het antwoord? "Ja, als u ons UW inlogcode niet geeft, dan kunnen we (= WILLEN) niks doen..."
Ik bel iedere dag naar diverse nummers, maar volgens het online verbruik heb ik de afgelopen weken maar 4 telefoontjes gepleegd... Nu heb ik op zich telefonie wel afgekocht (m.a.w. het wordt niet in rekening gebracht), maar ik wil toch weten/zien hoe er gebeld is. Alleen al om te kunnen controleren dat ALS er discussies over ontstaan ik kan zien hoe en wat.
En als je dan uiteindelijk een HD tegenwerker aan de lijn hebt, zeggen ze ijskoud dat ZIJ het wel kunnen zien in HUN overzicht. Ja.
wat heb ik daar aan?Vervolgens bellen ze terug (vanaf een afgeschermd nummer!) en willen graag je password weten?! Nou, ik dacht het niet! Dit druist in tegen alle internet security maatregelen! Providers/banken/instellingen zullen je nooit om je eigen inloggegevens vragen. Welnu, dat doet UPC dus wel.
En wat is dan het antwoord? "Ja, als u ons UW inlogcode niet geeft, dan kunnen we (= WILLEN) niks doen..."





