Boris
Forum Gebruiker
- Berichten
- 576
Vandaag belde ik met KLM om m'n vakantievluchten te regelen, valt na 20 minuten de verbinding weg ....... (niet normaal dood, maar lange tuut tonen. Toets je op uitzetten en zet je hem weer aan dan hoor je ook niet de normale zoemtoon maar weer de langere tuut tonen. Effe wachten ......... , ja de zoemtoon is terug!
Opnieuw bellen met KLM. Maar met wie heb ik nou gesproken
Er werken zo'n honderd mensen dus dat is niet uit te zoeken. Voor alle zekerheid geef ik de telefoniste nu maar direct mijn telefoonnummer en waarschuw haar dat de verbinding weg kan vallen. Vervolgens kan ik m'n verhaal opnieuw gaan beginnen.
En inderdaad ....... "meneer we hebben verschillende vluchten voor u gevonden, 's ochtends vroeg 2 en ....."
tuuuuut, tuuuuut.
Sorry hoor, maar dit soort van gezeik heb ik met KPN nooit gehad en ik begin er nu toch steeds meer van overtuigd te raken dat goedkoop ook duurkoop kan zijn in het geval van UPC.
1. Nota's die niet overeenkomen met de aanbiedingsprijs die ze in de media noemen.
2. Digitaal tv opnemen wat nog wel eens mis wil gaan omdat de box uitgaat
3. Telefoonverbinding die zomaar wegvalt.
En nee .... het ligt niet aan m'n aansluitingen. Gisterenavond nog 1.5 uur met Brazilie gebeld zonder problemen.
Opnieuw bellen met KLM. Maar met wie heb ik nou gesproken

En inderdaad ....... "meneer we hebben verschillende vluchten voor u gevonden, 's ochtends vroeg 2 en ....."
tuuuuut, tuuuuut.
Sorry hoor, maar dit soort van gezeik heb ik met KPN nooit gehad en ik begin er nu toch steeds meer van overtuigd te raken dat goedkoop ook duurkoop kan zijn in het geval van UPC.
1. Nota's die niet overeenkomen met de aanbiedingsprijs die ze in de media noemen.
2. Digitaal tv opnemen wat nog wel eens mis wil gaan omdat de box uitgaat
3. Telefoonverbinding die zomaar wegvalt.
En nee .... het ligt niet aan m'n aansluitingen. Gisterenavond nog 1.5 uur met Brazilie gebeld zonder problemen.