• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefonie UPC nog steeds een DRAMA

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo Jongens,

Misschien dat jullie wel een goeie oplossing hebben?

Wij kampen momenteel met grote telefonie problemen.

Mensen bellen ons en krijgen bijv: HET DOOR U GEKOZEN NUMMER BESTAAT NIET ?
Of mensen bellen ons maar hij gaat niet over?
Of mensen bellen ons en wij nemen op, en de lijn is dood.

Of mijn Familie, vrienden worden lastiggevallen door ons nummer, maar wij bellen niet!
Of het hele modem donderd offline tijdens het bellen?

Even voor de duidelijkheid: Wij hebben al 6 modems gehad !!!!!!
 
Nesta heeft je probleem in behandeling. Hij zal zo snel mogelijk contact met je ouders opnemen.
 
@Jordy-UPC,

Bedankt voor je reactie, wij wachten het rustig af dan maar !
 
Dit is nog eens merkwaardig ???

Er gaat een 010 nummer af bij mij thuis?
En vervolgens gaat er een 010 nummer af bij mijn OMA?

En je raad het nooit?
We raken met elkaar in contact ???
 
Terug
Bovenaan