D
Dave670
Hallo Jongens,
Misschien dat jullie wel een goeie oplossing hebben?
Wij kampen momenteel met grote telefonie problemen.
Mensen bellen ons en krijgen bijv: HET DOOR U GEKOZEN NUMMER BESTAAT NIET ?
Of mensen bellen ons maar hij gaat niet over?
Of mensen bellen ons en wij nemen op, en de lijn is dood.
Of mijn Familie, vrienden worden lastiggevallen door ons nummer, maar wij bellen niet!
Of het hele modem donderd offline tijdens het bellen?
Even voor de duidelijkheid: Wij hebben al 6 modems gehad !!!!!!
Misschien dat jullie wel een goeie oplossing hebben?
Wij kampen momenteel met grote telefonie problemen.
Mensen bellen ons en krijgen bijv: HET DOOR U GEKOZEN NUMMER BESTAAT NIET ?
Of mensen bellen ons maar hij gaat niet over?
Of mensen bellen ons en wij nemen op, en de lijn is dood.
Of mijn Familie, vrienden worden lastiggevallen door ons nummer, maar wij bellen niet!
Of het hele modem donderd offline tijdens het bellen?
Even voor de duidelijkheid: Wij hebben al 6 modems gehad !!!!!!
