• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefonie storing Heerenveen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter visje
  • Startdatum Startdatum
V

visje

Hallo allemaal,

Sinds 2 dagen hebben wij last van een telefonie storing bij upc de andere diensten werken allemaal goed.
en op het moment dat we hier met upc over bellen, en het word de medewerkers duidelijk dat we nog bellen via de oude witte stoeptegel modem.. komen ze aan zetten ow maar meneer er is op dit moment een telefonie storing in heerenveen, echter familie die ook in heerenveen wonen en bellen via upc ondervinden deze storing niet.

zijn er meer mensen die dit probleem ervaren ze een storing hebben met de oude stoeptegel modem?

en het ergste vind ik nog dat ik tot 2 keer toe weer in de wacht ben gezet omdat de medewerker geen verstand had van de stoeptegel modem.. dus daar ging ik weer minimaal 5 min wachten a 10 cent per min + mobiele kosten..


Groeten,

Gert Jan.
 
Belt die familie ook via zo'n witte stoeptegel?
Bellen vai de stoeptegel is een ander systeem als via een internetmodem. Het is dus mogelijk dat het systeem van de stoeptegels een storing heeft en de andere niet.
 
Mogguh,

Mijn moeder (prov. Gelderland) had gisteravond ook geen telefonie en zij heeft ook telefonie via de stoeptegel.

Telefonie werkt nu overigens weer.
 
de ene belt ook via een stoeptegel en de ander niet.. maar ze kunnen beide gewoon bellen..

maar hoor nu van andere mensen hier in de omgeving dat die ook problemen hebben..


Toppie service UPC :D
 
Hallo allemaal
wij bellen ook via de beruchte stoeptegel
hebben drie dagen geen telefoon en het heeft ons 15 euro aan mobiele telefoonkosten
gekost
wordt aan gewerkt en zal vandaag weer verholpen zijn .
Ben benieuwd.
gr. H.
 
Zo het is ondertussen maandag en nog steeds geen telefoon..
en het enigste wat upc weet te zeggen is ja meneer wij weten niet wanneer het opgelost is.
>:(
 
Wat ik vaak merk en hoor is dat de oude stoeptegel eigenlijks te oud is voor deze diensten, heb bij vele klanten (electronica zaak heerenveen) de stoeptegel zien vervangen.

Ook heb ik vaak last met de mediabox watbetreft retour signalen enzovoort.

Als je echt last houdt van de stoeptegel dan moet je er bij UPC op aandringen voor een vervanging van je systeem.

Quincie.
 
Terug
Bovenaan