V
visje
Hallo allemaal,
Sinds 2 dagen hebben wij last van een telefonie storing bij upc de andere diensten werken allemaal goed.
en op het moment dat we hier met upc over bellen, en het word de medewerkers duidelijk dat we nog bellen via de oude witte stoeptegel modem.. komen ze aan zetten ow maar meneer er is op dit moment een telefonie storing in heerenveen, echter familie die ook in heerenveen wonen en bellen via upc ondervinden deze storing niet.
zijn er meer mensen die dit probleem ervaren ze een storing hebben met de oude stoeptegel modem?
en het ergste vind ik nog dat ik tot 2 keer toe weer in de wacht ben gezet omdat de medewerker geen verstand had van de stoeptegel modem.. dus daar ging ik weer minimaal 5 min wachten a 10 cent per min + mobiele kosten..
Groeten,
Gert Jan.
Sinds 2 dagen hebben wij last van een telefonie storing bij upc de andere diensten werken allemaal goed.
en op het moment dat we hier met upc over bellen, en het word de medewerkers duidelijk dat we nog bellen via de oude witte stoeptegel modem.. komen ze aan zetten ow maar meneer er is op dit moment een telefonie storing in heerenveen, echter familie die ook in heerenveen wonen en bellen via upc ondervinden deze storing niet.
zijn er meer mensen die dit probleem ervaren ze een storing hebben met de oude stoeptegel modem?
en het ergste vind ik nog dat ik tot 2 keer toe weer in de wacht ben gezet omdat de medewerker geen verstand had van de stoeptegel modem.. dus daar ging ik weer minimaal 5 min wachten a 10 cent per min + mobiele kosten..
Groeten,
Gert Jan.

