I
Iceman_B
1326.
Sinds een uur of 3-4 ligt mijn MTA eruit.
Internet doet het wel.
Geen kiestoon op de telefoon, kan dus niet gebeld worden of zelf bellen.
-MTA hangt op "Reg with call server".
-Zowel Tel1 als Tel2 zijn aan het knipperen.
Wie diegene bij UPC die heeft lopen fucken met mijn instellingen die graag repareren?
Volgens de statuspagina is er (natuurlijk!) geen enkele storing bekend.
Ook meerdere keren powercyclen mocht niet baten.
Sinds een uur of 3-4 ligt mijn MTA eruit.
Internet doet het wel.
Geen kiestoon op de telefoon, kan dus niet gebeld worden of zelf bellen.
-MTA hangt op "Reg with call server".
-Zowel Tel1 als Tel2 zijn aan het knipperen.
Wie diegene bij UPC die heeft lopen fucken met mijn instellingen die graag repareren?
Volgens de statuspagina is er (natuurlijk!) geen enkele storing bekend.
Ook meerdere keren powercyclen mocht niet baten.