• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefonie instellen zakelijk plus

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HFrederik

Geachte lezers,

Ik ben nu al enige tijd bezig met het googelen en div. forums aan het doornemen hoe ik mijn telefoonnummers goed kan instellen in mijn telefooncentrale.

Ik heb 3 nummers, 1 zakelijk, 1 prive en 1 fax.
Met alle 2 telefoons kan ik uitgaand bellen maar de zakelijk nummer krijgt de afzender te zien, ook als ik privé bel dus.
Naar mij toe bellen is alleen mogelijk op prive nummer omdat zakelijk niet werkt. telefoon Tiptell Easydect 1200 valt uit zodra erheen gebeld word (zakelijk nummer)

Ik ben namelijk overgestapt van KPN naar Ziggo.

Situatie meterkast:
Modem: BVG-36531 Ziggo
centrale: Qualtrovox 5 (V)
telefoon kabel gaat van modem naar Qvox.
telefoons en fax is aangesloten op Qvox poorten.

Heb de hele pdf doorgenomen van de Qvox, en alles ingesteld zoals het zou moeten (reset, en opnieuw ingesteld). maar wat denken jullie waar ik de mis in ga?
Kan Qualtravox niet communiceren met de lijn van ziggo i.v.m. KPN apparatuur? of mis ik apparatuur?

graag jullie ideeën over deze situatie.
b.v.d.

Groeten Frederik
 
Qualtrovox is isdn.
Ziggo is volgens mij post (analoog)
Kan er naast zitten, maar zoek dit even uit.
Jos
 
Wat zegt de helpdesk? Ik denk niet dat er hier veel mensen rondhangen die ervaring hebben met ISDN.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan