C
ChelloN00b
Ben al sinds een jaar of twee een UPC-beller. Dat beviel me tot nu toe best goed. Heel af en toe werkte het niet maar dat was maar zelden.
Sinds 2 a 3 weken heb ik regelmatig problemen. Al twee avonden zeker 2 uur totaal niet bereikbaar en ook niet naar buiten kunnen bellen. Verder komt het regelmatig voor dat ik opneem en ik niemand hoor terwijl de andere kant mij wel hoort. Ook gebeurt het soms dat ik geen kiestoon heb. Of wel een kiestoon maar gewoon niet kan bellen. Verbinding met internet is er op die momenten wel.
Wat is er toch aan de hand? Meer slechte ervaringen de laatste 2 a 3 weken in de regio Nijmegen?
Sinds 2 a 3 weken heb ik regelmatig problemen. Al twee avonden zeker 2 uur totaal niet bereikbaar en ook niet naar buiten kunnen bellen. Verder komt het regelmatig voor dat ik opneem en ik niemand hoor terwijl de andere kant mij wel hoort. Ook gebeurt het soms dat ik geen kiestoon heb. Of wel een kiestoon maar gewoon niet kan bellen. Verbinding met internet is er op die momenten wel.
Wat is er toch aan de hand? Meer slechte ervaringen de laatste 2 a 3 weken in de regio Nijmegen?
