• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefonie en internet

brillant

Forum Gebruiker
Berichten
121
Opgelet : telefoon en internet gaat nog niet samen ,of je hebt telefoon en internet ,maar dan wel internet op telefoonsnelheid ,of je hebt internet op volle snelheid en geen telefoon ,is ook bevestigt door de mensen van de helpdesk,woon trouwens in postcode gebied 3077 ,dus kan niet vertellen hoe het in de rest van nederland is ,en het gaat ook om de classic of plus internet verbinding ,als je al een langzame verbinding hebt zal je er weinig van merken,dus als je problemen hebt en je zit nog in je try periode kan je er nog makkelijk vanaf

Mod edit:
Ik heb je bericht aangepast. Schrijven in hoofdletters is schreeuwen.
 
Volgens mij is dit complete onzin.
Zelf heb ik Chello Classic ; gaat lekker snel.
Ook digitale telefonie; gaat prima; ook als beide gelijk
worden gebruikt.
Postcode 1382 (Weesp) .
 
jessy zei:
Volgens mij is dit complete onzin.
Zelf heb ik Chello Classic ; gaat lekker snel.
Ook digitale telefonie; gaat prima; ook als beide gelijk
worden gebruikt.
Postcode 1382 (Weesp) .
staat toch ook (weet niet hoe het in de rest van nederland is!!!
 
brillant zei:
staat toch ook (weet niet hoe het in de rest van nederland is!!!
Mijn buurman woont in rotterdam (306x), en die heb ik ook nog nooit horen klagen over wat jij beschrijft (classic en VOIP).
Bovendien zit er een splitter in je woning voor TV/RADIO - Internet - Telefonie, dus technisch zitten die elkaar niet in de weg.
Of kun je ook niet TV Kijken als je internet aan hebt ?

Kijk anders ook hier eens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit probleem is er vorige week even geweest bij nieuwe digitaletelefonie abbonees maar dat is afgelopen weekend opgelost dus dit hele verhaal is onzin het werkt gewoon perfect.


even opnieuw aanmelden
op https://voip.upc.nl
daarna modem van de stroom af pc opnieuw opstarten probleem over
 
Tsjeard zei:
Mijn buurman woont in rotterdam (306x), en die heb ik ook nog nooit horen klagen over wat jij beschrijft (classic en VOIP).
Bovendien zit er een splitter in je woning voor TV/RADIO - Internet - Telefonie, dus technisch zitten die elkaar niet in de weg.
Of kun je ook niet TV Kijken als je internet aan hebt ? 

Kijk anders ook hier eens.
zou zeggen bel die helpdesk van upc als je me niet gelooft

kreeg vanmorgen te horen bij de helpdesk dat het op dit moment of alleen internet op volle sterkte zonder telefoon of op telefoonsnelheid met telefoon ,maar zit hier natuurlijk te liegen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geloof je wel als je zegt dat een helpdeskmedewerker dat heeft gezegd.
Je hebt echter heel veel kans als je nu nog een keer belt dat je van een andere helpdeskmedewerker een ander verhaal te horen krijgt.
Ik persoonlijk zou met die uitspraak geen genoegen nemen en nog eens bellen. Ze moeten het gewoon oplossen.

Ps Heb je die tip uit dat andere topic al geprobeerd?
 
Johnny54 zei:
Ik geloof je wel als je zegt dat een helpdeskmedewerker dat heeft gezegd.
Je hebt echter heel veel kans als je nu nog een keer belt dat je van een andere helpdeskmedewerker een ander verhaal te horen krijgt.
Ik persoonlijk zou met die uitspraak geen genoegen nemen en nog eens bellen. Ze moeten het gewoon oplossen.

Ps Heb je die tip uit dat andere topic al geprobeerd?
alles hebben we al geprobeerd maar werkt gewoon niet
 
Ik woon postcode 3039, heb vanaf 18 november de combinatie van Internet (Chello Plus), Digitale TV (UPC Digital) en digitale telefonie (Freetime) allemaal over dezelfde kabel met internet en telefonie beide over dezelfde Arris modem, en internet werkt bij mij bijna voortdurend rond de 980-990 KByte/sec down en 115 Kbyte/sec up. Dit blijft ook zo als ik tegelijkertijd telefoneer, internet en TV kijk.
Het verhaal dat internet en telefonie niet samen gaan lijkt me dus in ieder geval niet algemeen geldend.
 
Tsjeard zei:
Kijk anders ook hier eens.

Of hier (vergeten in eerdere post, daar wordt naar verwezen in het eerdere topic uit mijn vorige post).

Probleem is dus wel bekend en idd ws. niet algemeen geldend.

Overigens,
Nooit beweerd dat je zit te liegen, alleen dat mijn buurman dat probleem niet heeft met classic en dig. telefonie, ook in rotterdam.

Sluit me aan bij Johnny54; helpdesk bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die er wat meer van weet.
Succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan