• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TELEFONE doet het niet

Berichten
1.432
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
8) 8) lekker zegt dat is de eesrte keer mijn upc telefone uit TC7200 doet het niet :'( :'(
 
;D 8) UPC helpdesk gesproken na alle handelingen met modem en telefonie ,telefoon gaat wel over als iemand belt maar niet af bij mij en ze zouden nieuwe modem opsturen dat is snel reactie van helpdesk via Facebook goed zegt. :6 :6
 
het helpt vaak als je van je telefoon even de stroom er af haalt en je connector los maakt en daarna weer alles aansluiten
 
In je profiel staat nog "stoeptegel" als modem :o
Wordt moeilijk om die zelf te verwisselen.
Of loopt nu alles via de TC7200?
 
8) 8) alles geprobeerd met singel telefoon aansluiten opnieuw starten na 30 sec ,gewoon zo maar hele ochtend geen telefoon rinkelen ben beetje vreemd gevoel toen mijn dochter mijn bel naar mijn 06 ,weet ik het meteen dat upc telefonie wat aan de hand is , meteen via fcb contact gezocht naar HD ,binnen een uurtje wordt ik gebeld door upc HD op mijn aangegeven 06 in mijn abonnement, en alle handelingen gedaan HD besloten om nieuwe modem te sturen HD zegt de telefoon port is stuk , okey ya hoor ik zie al bevestiging verzend mailtje binnen. Dus ik zie wel morgen hoop het goed gaat. ;D.

Black Jack loop alles via een modem.
 
??? ??? vandaag omwisselen modem gekomen aansluiten volgens de boek , telefoon nog steeds geen kies tone , weer opnieuw staarten alle kabel ontkoppelen van de telefone ook van de modem ,zelfde probleem gebleven , GEEN KIES TOON.
 
>:( >:( >:( >:( >:( ik ben boos op upc telefoon van alles geprobeerd niks gewoon geen kies tone.
 
Weet je al zeker dat je telefoon zelf niet gedeeltelijk (bel gedeelte) niet defect is?
 
Aboembarak zei:
>:( >:( >:( >:( >:( ik ben boos op upc telefoon van alles geprobeerd niks gewoon geen kies tone.

En je hebt nog wel razendsnel een nieuw modem gekregen.
Misschien is er toch iets anders aan de hand, is vanaf afstand toch niet zomaar te bepalen?
En inderdaad, wie weet is de telefoon zelf wel defect. Heb je al even een andere telefoon aangesloten?
Als je inlogt in het modem, iets te zien bij de telefoonstatus?
 
Terug
Bovenaan