• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tele2 gaat ook kabeltelevisie verkopen! Of toch niet meer?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter amsterdemndemo
  • Startdatum Startdatum
Ja en dus?
Dit was allang bekend.
Dit topic had niet gehoeven, zoek de volgende keer aub eff op dit forum!
 
Maar zonder licenties van rtl4 en ga zo maar door daar moeten ze zelf voor zorgen :)

Dus als het door gaat betwijfel ik , als ze de licenties moet kopen worden ze misschien duurder en of net zo duur als upc :)
 
Die link bestaat al minstens 1 maand (lang leve Google Cache). Wat is "binnenkort"? Als Tele2 dezelfde definitie hanteert als UPC kunnen we nog een tijdje wachten... :brullen:
 
En met het aanbieden van kabeltelevisie bedoelen ze dus de analoge kabel, digitaal kunnen ze voorzover ik weet niet leveren via de kabel, correct me if I'm wrong
 
Later aangevuld met digitale tv. Want daarvoor heeft Tele2 allang een pakket beschikbaar. Gaat alleen over IP.
 
henkjan99 zei:
Later aangevuld met digitale tv. Want daarvoor heeft Tele2 allang een pakket beschikbaar. Gaat alleen over IP.

Tele2 biedt ook inderdaad digitale TV aan, maar vlg mij mogen ze via de kabel alléén maar analoge TV doorgeven, dus digitaal via de kabel zal het bij Tele2 nooit worden
 
Snap die hele opta gelul niet, laten ze met digitaal beginnen, maar nee wat doet opta analoog, hoe krom kan dit zijn.
 
Terug
Bovenaan