T
TukkerXL
Ook ik heb het bekende probleem:
- Ik kan niet meer gebeld worden via Tele2
- Ik kan "nog" niet gebeld worden via Ziggo
Er zal weinig aan te doen zijn, maar wellicht dat bij genoeg klachten iemand bij Ziggo op het idee komt om de communicatie met Tele2 te verbeteren:
- op 17 juli is om 19.00 uur mijn Internet & TV keurig werkend afgeleverd door de monteur.
- in de nacht van 17 op 18 juli heeft Tele2 rond 0.00 uur mijn nummer "uitgezet": ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden.
- op 18 juli om 12.00 uur staat volgens medewerkster 1 van de klantenservice "de nummerportering op Pending", wat volgens haar betekend dat "ze wachten op een bevestiging van Tele2 dat zij het nummer hebben vrijgegeven."
- op 18 juli om 19.00 uur kunnen ze bij Ziggo niets doen want volgens medewerkster2 "Dat is een automatisch proces waar wij geen invloed op hebben".
- vandaag, op 19 juli is mijn zoontje jarig, en zijn we nog steeds niet bereikbaar.
- vandaag 20 juli. Op advies van weer een andere medewerker het Modem gereset om 9.30 uur. Om 13.00 uur nog geen verbinding. Om 17.00 uur gaat eindelijk de telefoon over.
Welke medewerkster ook gelijk heeft: Er is iets mis met de communicatie en/of de automatisering tussen Tele2 en Ziggo: Ik ben de zoveelste met hetzelfde probleem.
Problemen zijn er om opgelost te worden, maar Ziggo schijnt te vinden dat dit een probleem van de klant is, en niet van Ziggo.
Status: Op 20 juli waren we om 17.00 uur weer bereikbaar.:applause: Het heeft dus bijna 3 dagen geduurd, en 6 telefoontjes gekost.:censored:
- Ik kan niet meer gebeld worden via Tele2
- Ik kan "nog" niet gebeld worden via Ziggo
Er zal weinig aan te doen zijn, maar wellicht dat bij genoeg klachten iemand bij Ziggo op het idee komt om de communicatie met Tele2 te verbeteren:
- op 17 juli is om 19.00 uur mijn Internet & TV keurig werkend afgeleverd door de monteur.
- in de nacht van 17 op 18 juli heeft Tele2 rond 0.00 uur mijn nummer "uitgezet": ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden.
- op 18 juli om 12.00 uur staat volgens medewerkster 1 van de klantenservice "de nummerportering op Pending", wat volgens haar betekend dat "ze wachten op een bevestiging van Tele2 dat zij het nummer hebben vrijgegeven."
- op 18 juli om 19.00 uur kunnen ze bij Ziggo niets doen want volgens medewerkster2 "Dat is een automatisch proces waar wij geen invloed op hebben".
- vandaag, op 19 juli is mijn zoontje jarig, en zijn we nog steeds niet bereikbaar.
- vandaag 20 juli. Op advies van weer een andere medewerker het Modem gereset om 9.30 uur. Om 13.00 uur nog geen verbinding. Om 17.00 uur gaat eindelijk de telefoon over.
Welke medewerkster ook gelijk heeft: Er is iets mis met de communicatie en/of de automatisering tussen Tele2 en Ziggo: Ik ben de zoveelste met hetzelfde probleem.
Problemen zijn er om opgelost te worden, maar Ziggo schijnt te vinden dat dit een probleem van de klant is, en niet van Ziggo.
Status: Op 20 juli waren we om 17.00 uur weer bereikbaar.:applause: Het heeft dus bijna 3 dagen geduurd, en 6 telefoontjes gekost.:censored:
Laatst bewerkt door een moderator: