Sinds een maand hebben we Chello Light icm Freetime. Internet werkt perfect en vanaf 22-2-07 (over een half uurtje dus) wordt het KPN nummer overgezet naar UPC.
Máár, nu komt het. Als ik het RJ11 kabeltje vanaf de wandcontactdoos in de modem steek, dan knippert Tel1 en hoor ik helemaal geen kiestoon en als ik naar het huisnummer bel dan krijg ik In Gesprek. En als ik het kabeltje eruit haal, dan brandt Tel1 continu. De Provisioning is goed gegaan, aangezien op 192.168.100.1 overal Enabled staat.
Morgen is dus het nummer overgezet naar UPC en kan ik dus niet meer bellen. Moet ik dus met m'n mobielnummer het 30-minuten gratis Helpdesk nummer bellen, zodat hun het kunnen verhelpen?
En nu kregen we een brief binnen van UPC dat we op de "omzet-dag" vroegtijdig een toetsencombinatie in moesten voeren (#21) om een eventuele doorschakeling van of naar het UPC telefoonnummer ongedaan te maken. Dit moet neem ik terwijl het kabeltje in de modem zit. Maar dan doet de telefoon dus niets..
Máár, nu komt het. Als ik het RJ11 kabeltje vanaf de wandcontactdoos in de modem steek, dan knippert Tel1 en hoor ik helemaal geen kiestoon en als ik naar het huisnummer bel dan krijg ik In Gesprek. En als ik het kabeltje eruit haal, dan brandt Tel1 continu. De Provisioning is goed gegaan, aangezien op 192.168.100.1 overal Enabled staat.
Morgen is dus het nummer overgezet naar UPC en kan ik dus niet meer bellen. Moet ik dus met m'n mobielnummer het 30-minuten gratis Helpdesk nummer bellen, zodat hun het kunnen verhelpen?
En nu kregen we een brief binnen van UPC dat we op de "omzet-dag" vroegtijdig een toetsencombinatie in moesten voeren (#21) om een eventuele doorschakeling van of naar het UPC telefoonnummer ongedaan te maken. Dit moet neem ik terwijl het kabeltje in de modem zit. Maar dan doet de telefoon dus niets..
