D
Dbm
Hallo allemaal,
Na op het forum rond te hebben gekeken zie ik niet iets erover staan dus hierbij mijn vraag.
Mijn modem heeft het al eens eerder gehad, maar dat was kort nadat ik de modem had geinstalleerd (3 dagen erna). Mijn Tel1 lampje ging namelijk zomaar uit en ging niet meer aan. Na een aantal tests werkte telefonie gewoon en dacht dat dit met 2 dagen wel weg zou zijn. Niets bleek minder waar maar bellen lukte nog gewoon.
Modem herstart en Tel1 ging weer netjes branden.
Vandaag merkte ik dat het Tel1 lampje wederom uit is gegaan. Ditmaal na 26 dagen van onlinetime van de modem. Wederom een test gedaan of ik bereikbaar was en dit was het geval.
Maar ik vraag mij dus af. Waarom gaat mijn Tel1 lampje telkens uit? Maar werkt alles wel goed? In mijn CM state ziet het er als volgt uit.
https://img31.picoodle.com/img/img31/4/5/26/f_naamloosm_fda98c6.jpg
Hier zie je dus dat deze Not started is, terwijl deze voorheen Complete stond. Ik vraag mij af hoe dit zomaar kan veranderen, en telefonie toch nog goed werkt?
Is dit een bekend probleem, of heb ik weer een raar geval in me handen?
Bij voorbaat dank.
Na op het forum rond te hebben gekeken zie ik niet iets erover staan dus hierbij mijn vraag.
Mijn modem heeft het al eens eerder gehad, maar dat was kort nadat ik de modem had geinstalleerd (3 dagen erna). Mijn Tel1 lampje ging namelijk zomaar uit en ging niet meer aan. Na een aantal tests werkte telefonie gewoon en dacht dat dit met 2 dagen wel weg zou zijn. Niets bleek minder waar maar bellen lukte nog gewoon.
Modem herstart en Tel1 ging weer netjes branden.
Vandaag merkte ik dat het Tel1 lampje wederom uit is gegaan. Ditmaal na 26 dagen van onlinetime van de modem. Wederom een test gedaan of ik bereikbaar was en dit was het geval.
Maar ik vraag mij dus af. Waarom gaat mijn Tel1 lampje telkens uit? Maar werkt alles wel goed? In mijn CM state ziet het er als volgt uit.
https://img31.picoodle.com/img/img31/4/5/26/f_naamloosm_fda98c6.jpg
Hier zie je dus dat deze Not started is, terwijl deze voorheen Complete stond. Ik vraag mij af hoe dit zomaar kan veranderen, en telefonie toch nog goed werkt?
Is dit een bekend probleem, of heb ik weer een raar geval in me handen?
Bij voorbaat dank.
. Is dit jullie manier van klantenbinding? Heren/ dames van UPC, doe hier nu eens structureel iets aan!!
voor mij de oplossing is als dat #$%@ modem weer eens de geest geeft.
Als het bij meer mensen gelijktijdig gebeurd, dan zou het duiden op een netwekstoring, i.p.v. een firmware-foutje;
Of ik moet hem weer resetten natuurlijk.