Z
zwiebel
Anderhalve week geleden kwam ik op een RBL-listing. Deze blokkade heeft 48 uur geduurd en sinds de blokkade is opgeheven kan ik geen goede mail meer versturen. Ontvangen doe ik alles!!
Een mail met enkel een ontvanger en een onderwerp komt goed aan. Echter:
- bijlage aan de mail hangen, geen ontvangst bij de ontvanger
- tekst aan de mail hangen, geen ontvangst bij de ontvanger
- tekst en bijlage aan de mail hangen, geen ontvangst bij de ontvanger.
De mails die ik dan verstuur komen keurig in de verzonden items en ik krijg geen foutmeldingen. Mijn PC is rechtstreeks met de Thompson verbonden, dus zonder router.
Ook diverse smtp instellingen geprobeerd op aanraden van de helpdesk, windows opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt.
Vervelende is dat webmail goed werkt, dus antwoord onze provider dat het een softwareprobleem bij mij thuis is.
Echter, als ik de laptop bij mijn zwager aankoppel (ook chello) werkt het wel. Dus kan ik gewoon alles ontvangen en versturen.
wie kan mij helpen??
Een mail met enkel een ontvanger en een onderwerp komt goed aan. Echter:
- bijlage aan de mail hangen, geen ontvangst bij de ontvanger
- tekst aan de mail hangen, geen ontvangst bij de ontvanger
- tekst en bijlage aan de mail hangen, geen ontvangst bij de ontvanger.
De mails die ik dan verstuur komen keurig in de verzonden items en ik krijg geen foutmeldingen. Mijn PC is rechtstreeks met de Thompson verbonden, dus zonder router.
Ook diverse smtp instellingen geprobeerd op aanraden van de helpdesk, windows opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt.
Vervelende is dat webmail goed werkt, dus antwoord onze provider dat het een softwareprobleem bij mij thuis is.
Echter, als ik de laptop bij mijn zwager aankoppel (ook chello) werkt het wel. Dus kan ik gewoon alles ontvangen en versturen.
wie kan mij helpen??


En meestal met een positief resultaat.