- Berichten
- 1.965
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Als je een nieuwe map met OPT+ toets aanmaakt, kan je die ook via OPT+ een naam geven, middels vakje Hernoemen. Ook kan je ieder bestand van naam wijzigen, door OK te drukken en Hernoemen te kiezen.
Het alfabet en cijfers verschijnen in venster en je kunt een naam invoeren.
Dit ging voor de Update goed. Na de Update is hier verandering ingekomen en zijn er Bugs ontstaan, die pas na het opslaan van de Naam/wijziging te voorschijn komen.
In Aandachtpunten voor New Release heb ik dit al als één van de punten genoemd.
Tevens dat er te weinig leestekens zijn. Zie Link.
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=36641
Ik heb hier een apart forum van gemaakt omdat nog geen anderen op hebben gereageerd.
Bij mij wordt een bestaande (
dubbele punt, (
punt komma, (.) punt, ook een nieuwe punt een (_) underscrore.
Sinds 20012012 zefs een spatie wordt nu een (_).
Dit dus na het opslaan van Hernoemen.
Gerard.
Het alfabet en cijfers verschijnen in venster en je kunt een naam invoeren.
Dit ging voor de Update goed. Na de Update is hier verandering ingekomen en zijn er Bugs ontstaan, die pas na het opslaan van de Naam/wijziging te voorschijn komen.
In Aandachtpunten voor New Release heb ik dit al als één van de punten genoemd.
Tevens dat er te weinig leestekens zijn. Zie Link.
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=36641
Ik heb hier een apart forum van gemaakt omdat nog geen anderen op hebben gereageerd.
Bij mij wordt een bestaande (
dubbele punt, (
punt komma, (.) punt, ook een nieuwe punt een (_) underscrore.Sinds 20012012 zefs een spatie wordt nu een (_).
Dit dus na het opslaan van Hernoemen.
Gerard.
Laatst bewerkt door een moderator:
. Maar herken het probleem niet... Maar heb geen opnames met de benoemde karakters... misschien dat dat het is.