A
arjen27
Gisteren een HD recorder ge-installeerd. Scart 1 van de HUMAX FOX kabel ontvanger gaat naar mijn HDTV, en SCART 2 van de HUMAX gaat naar de HD recorder.
Als ik het kabelsignaal via de HD recorder op de TV zet is de kwaliteit beduidend minder (lichte onscherpte; vooral zichtbaar in de EPG) dan de kwaliteit uit SCART 1 direct op de TV.
Het lijkt erop dat dit veroorzaakt wordt door het feit dat het signaal op SCART 2 een S-video signaal is. Kan iemand dit be-amen dat dit een kwalitatief minder signaal is?
Wie heeft tips voor kwaliteits verbetering

- Ik heb kwalitatief goede kabels in gebruik.
- De kwalitiet van een dvd, gespeeld vanaf de HD recorder is wel goed.
- is een andere kabelontvanger een optie?
Bedankt voor je reactie alvast,
Arjen Boogaarts
Als ik het kabelsignaal via de HD recorder op de TV zet is de kwaliteit beduidend minder (lichte onscherpte; vooral zichtbaar in de EPG) dan de kwaliteit uit SCART 1 direct op de TV.
Het lijkt erop dat dit veroorzaakt wordt door het feit dat het signaal op SCART 2 een S-video signaal is. Kan iemand dit be-amen dat dit een kwalitatief minder signaal is?
Wie heeft tips voor kwaliteits verbetering


- Ik heb kwalitatief goede kabels in gebruik.
- De kwalitiet van een dvd, gespeeld vanaf de HD recorder is wel goed.
- is een andere kabelontvanger een optie?
Bedankt voor je reactie alvast,
Arjen Boogaarts
