M
MvGulik
Bah. Heb ik weer.
Na het veranderen van het admin password kon ik wel direct erna (schijnbaar) weer inloggen op de modem. Maar dat was ook meteen de laatste keer. Nu krijg ik alleen nog maar "Given username and/or password is/are wrong" als ik probeer in te loggen. Na wat zoeken wat de mogelijke password beperkingen zijn bij dit modem heb ik nog wat pogingen gedaan met wat clipped passwords. Maar geen succes.
Ok ... modem dan maar resetten -> fabrieks instellingen -> PW:admin. Maar ja de vraag is how reset je deze modem naar de fabrieks setting als je niet kan inloggen. 4 seconden de reset knop indrukken hielp niet. Na wat meer leesvoer ook een 30sec reset geprobeerd. Maar zoals als duidelijk is ... ook geen succes hier in.
Help. Hoe reset je dit ding ?
(password reset)
Even in de magnetron gooien zal waarschijnlijk ook niet helpen ...
Na het veranderen van het admin password kon ik wel direct erna (schijnbaar) weer inloggen op de modem. Maar dat was ook meteen de laatste keer. Nu krijg ik alleen nog maar "Given username and/or password is/are wrong" als ik probeer in te loggen. Na wat zoeken wat de mogelijke password beperkingen zijn bij dit modem heb ik nog wat pogingen gedaan met wat clipped passwords. Maar geen succes.
Ok ... modem dan maar resetten -> fabrieks instellingen -> PW:admin. Maar ja de vraag is how reset je deze modem naar de fabrieks setting als je niet kan inloggen. 4 seconden de reset knop indrukken hielp niet. Na wat meer leesvoer ook een 30sec reset geprobeerd. Maar zoals als duidelijk is ... ook geen succes hier in.
Help. Hoe reset je dit ding ?
(password reset)
Even in de magnetron gooien zal waarschijnlijk ook niet helpen ...