F
francedo
Heren,
Wat is nou beter het Technicolor modem? of die van Cisco?
Ik heb de HD gebeld dat ik draadloos maar 30mbps* haal de medewerker zei dat dit waarschijnlijk aan het modem ligt! ik krijg nu een Cisco toegestuurd deze zou beter moeten zijn klopt dit?
* bij mij is alles in orde om de snelheid te kunnen halen
Wat is nou beter het Technicolor modem? of die van Cisco?
Ik heb de HD gebeld dat ik draadloos maar 30mbps* haal de medewerker zei dat dit waarschijnlijk aan het modem ligt! ik krijg nu een Cisco toegestuurd deze zou beter moeten zijn klopt dit?
* bij mij is alles in orde om de snelheid te kunnen halen



