• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

technicolor niet online

  • Onderwerp starter Onderwerp starter webmonster
  • Startdatum Startdatum
W

webmonster

Graag hulp ik heb windows 7 opnieuw geinstaleerd nu heb ik nog wel wifi maar met mijn pc krijg ik geen verbinding?bij lan verbinding staat bij ipv4 en ipv5 geen netwerktoegang.

Update modem effe uit en aan gezet en hij doet het weer.
 
Oeps pc uit gehad maar nu weer geen internet.....
 
Je hebt wel internet met wifi, maar bedraad niet?

P.s. bedoel je met IPv5 niet IPv6?
 
Ik heb wel wifi, als ik de modem reset heb ik soms wel bedraad internet..dit heb ik sinds ik een ssd schijf met windows 7 opnieuw geinstaleerd heb.
 
Probeer eens een andere poort op het modem of misschien is de utp kabel niet meer goed.
 
Hoe heb je Win7 opnieuw geïnstalleerd?
Met een herstel versie van jouw computer, of met een Retail versie?

In het laatste geval kijk eens bij de fabrikant van de computer voor de drivers van je netwerkkaart en mogelijk van de chipset.
De standaard drivers van Windows 7 werken mogelijk niet goed met de hardware van jouw computer.
 
als je bedraad wel internet hebt maar via wifi wel verbonden bent met het modem maar geen internet hebt, dan is dat hoogstwaarschijnlijk een verouderde driver van je draadloze netwerkkaart. die begrijpt de wpa(2) beveiliging niet.

oplossing is upgraden van de driver op je pc.
als dat niet lukt desnoods de beveiliging op je modem uitzetten.
 
Inderdaad de driver van de kaart geupdated en alles werkt tot nu toe goed.....
 
Terug
Bovenaan