Ik heb een 200Mbit abbo, met een Technicolor 7200 modem/router. Ik heb de router in Bridgemode gezet, en bedraad de WNR3500 eraan geknoopt. Ik haalde in eerste instantie de snelheid niet (max 110Mbit)bedraad, en heb andere CAT5e kabels gekocht. Nu haal ik de snelheid nog steeds niet. Knoop ik de pc rechtstreeks aan het modem, haalt ie het met gemak. Volgens de HD van UPC heeft het te maken met de link/doorvoersnelheid.
Kan iemand me op weg helpen om de boel zo in te stellen dat ik de snelheid via mijn router wel haal?
Alvast bedankt voor de hulp
Kan iemand me op weg helpen om de boel zo in te stellen dat ik de snelheid via mijn router wel haal?
Alvast bedankt voor de hulp
