• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

technicolor icm Netgear WNR3500 , haalt geen 200Mbit

Berichten
35
Ik heb een 200Mbit abbo, met een Technicolor 7200 modem/router. Ik heb de router in Bridgemode gezet, en bedraad de WNR3500 eraan geknoopt. Ik haalde in eerste instantie de snelheid niet (max 110Mbit)bedraad, en heb andere CAT5e kabels gekocht. Nu haal ik de snelheid nog steeds niet. Knoop ik de pc rechtstreeks aan het modem, haalt ie het met gemak. Volgens de HD van UPC heeft het te maken met de link/doorvoersnelheid.
Kan iemand me op weg helpen om de boel zo in te stellen dat ik de snelheid via mijn router wel haal?

Alvast bedankt voor de hulp :D
 
Dan denk ik toch dat het aan de WNR3500 ligt.
Maar volgens de specs:
https://tweakers.net/pricewatch/241223/netgear-wnr3500/specificaties/
zou deze router toch 200 Mbps moetenmoeten kunnen halen.
 
Ik kan alleen specs vinden van de WNR-3500L maar als jij deze heb zou die een max hebben van 250Mbit wan To lan.

Kun je eens checken of je firewall opties heb aanstaan (bijv SPI), wat gebeurd er als je alles uitzet?

Zit er iets van een QoS functie in die router, hier kan je ook even mee spelen (aan / uit) kijken wat er gebeurd.

Dit is wat me even te binnenschiet wat je zou kunnen checken.

EDIT: https://www.myopenrouter.com/article/36839/NETGEAR-WNR3500-Comparison-Chart-How-To-Identify-Which-Model-Router-You-Have/

Hier kan je checken welk model je heb.
 
Terug
Bovenaan