N
Nakkie_Marc
Voordat ik over ging op het nieuwe Technicolor 7200 had ik een perfecte internetconnectie en eigenlijk nooit problemen. Ik maakte gebruik van het oude Arris modem in combinatie met een Linksys E1000.
Tegenwoordig loop ik tegen veel problemen aan. Slechte verbinding met online gamen, lage download (ik heb 100 mb internet, maar speedtest.net geeft slechts 40mb aan).
Ik zou het liefste weer terug gaan naar mijn oude router, die ik veel beter kan instellen. Ik wil daarom de technicolor in bridge modus zetten. Als ik dit doe via de aangegeven manier lukt het me niet om vervolgens de router aan te sluiten. Ik prik een UTP kabel in de '1' van de Technicolor en in de 'internet' poort van de Linksys. De Linksys krijgt op dat moment geen IP adres toegewezen.
Ook blijft het mogelijk wanneer de Technicolor in Bridge modus staat, deze via wireless te benaderen en te gebruiken voor internet. Dat moet sowieso niet kunnen toch?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, dit is echt een drama zo.
In het laatste geval; wat is er op tegen om weer terug te gaan naar het oude Arris modem?
Alvast bedankt!
Marc
Tegenwoordig loop ik tegen veel problemen aan. Slechte verbinding met online gamen, lage download (ik heb 100 mb internet, maar speedtest.net geeft slechts 40mb aan).
Ik zou het liefste weer terug gaan naar mijn oude router, die ik veel beter kan instellen. Ik wil daarom de technicolor in bridge modus zetten. Als ik dit doe via de aangegeven manier lukt het me niet om vervolgens de router aan te sluiten. Ik prik een UTP kabel in de '1' van de Technicolor en in de 'internet' poort van de Linksys. De Linksys krijgt op dat moment geen IP adres toegewezen.
Ook blijft het mogelijk wanneer de Technicolor in Bridge modus staat, deze via wireless te benaderen en te gebruiken voor internet. Dat moet sowieso niet kunnen toch?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, dit is echt een drama zo.
In het laatste geval; wat is er op tegen om weer terug te gaan naar het oude Arris modem?
Alvast bedankt!
Marc