• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

techisch niet mogelijk (wel bij 4 collegas)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lowie1960
  • Startdatum Startdatum
L

lowie1960

upc horizon box besteld

situatie op oude modem internet en telefoon
kreeg problemen met de telefoon
belde Upc op en die adviseerde me om de telefoon kabel en de telefoon te vervangen

gezien de horizon box 15 cm van de telefoon af staat vroeg ik of die via de horizon box kon
na beraad van de helpdesk antwoord technisch niet mogelijk

daarna vroeg ik of dan alles van de horizon box af kon
na beraad van de helpdesk antwoord technisch niet mogelijk

rare is bij 4 collega's van mij kon dit een week ervoor technisch nog wel
met langere afstand naar de hoofdaansluiting
en wat ik me ook nog vroeg is dat als ik nog geen internet en telefoon had gehad
ik dan zou geweigerd worden bij upc gezien dit technisch onmogelijk is

raar product wat upc aan de man brengt
HET HAD BETER GEWEEST DAT ER MEER CONCURENTIE OP DE KABEL WAS GEWEEST

GEZIEN DE ARROGANTE HOUDING VAN UPC
 
Helaas wint deze Amerikaanse monopolist nog steeds alle rechtszaken die concurrentie op de kabel mogelijk moeten maken.
 
Ste dat UPC en Ziggo zo'n zaak zouden verliezen, dan nog geldt het openstellen alleen maar voor het analoge signaal. Juist, daar schiet je wat mee op. Maar goed, het ging geloof ik over de Horizonbox en de wispelturigheden van de klantenservice.
 
als het analoge signaal vrij zou worden gegeven
zou andere partijen een soort gelijk product kunnen afleveren
(hoop op beter dan)

en mischien een klantenservice die niet zomaar wat zegt
 
lowie1960 zei:
en mischien een klantenservice die niet zomaar wat zegt

Ik ben het met je eens dat er soms rare kwiebussen tussen de medewerkers van de klantenservice zitten. Lijkt soms wel of bepaalde figuren hun eigen gang gaan (maar dat wisten we al). Als het bij 3 collega's wel mogelijk is, waarom dan niet bij jou. Toch? Ligt grotendeels aan de persoon die jij gesproken hebt.

Over je aanvoer van het analoge signaal? De basis blijft hetzelfde; de bron van het signaal. Schiet niet op dus. Die paar euro die het eventueel goedkoper aangeboden kan worden? Moet men geen winst maken dan? Links- of rechtsom zal de reseller toch winst moeten maken en zal er dus ergens op bezuinigd moeten worden.

Maar goed, dat is mijn nuchtere mening.
 
Bij elke helpdesk heb je van die figuren zitten. Is niet typisch UPC lijkt me. Ik zou nogmaals contact opnemen en aangeven dat het bij je collega's onlangs wel gewoon kon. Ook kan je de UPC-website gewoon citeren, bijvoorbeeld: https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/886/.

het rare was dat deze vrouw het juist vroeg aan een expert

ps had in dat gesprek al aangegeven
dat het bij mijn andere collega's wel kon
 
lowie1960 zei:
als het analoge signaal vrij zou worden gegeven
zou andere partijen een soort gelijk product kunnen afleveren

Inderdaad, andere partijen zouden dan ook analoge tv door kunnen geven. ::)
 
ik ben het niet tegengekomen dat je inet. en tel. niet zou kunnen overzetten op de HB.

of het moet zijn dat je HB (door afstand naar aop) slechte modemwaardes heeft en ze ivm te verwachten storingen liever niet het risico nemen. maar dat is speculatie.
 
Terug
Bovenaan