• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Te veel kosten na telefoon dooschakelen

Berichten
509
Ik heb onlangs mijn gewone telefoon een paar uurtjes doorgeschakeld naar mijn GSM.
Nu zie ik op de factuur dat er voor 2 uur gesprekskosten in rekening is gebracht (€ 17,30)
Dat terwijl ik volgens mij maar 1 keer gebeld ben en dat duurde nog geen 2 minuten.

Er zijn toch geen andere extra kosten verbonden een het doorschakelen van je telefoon?
 
Terug
Bovenaan