- Berichten
- 509
Ik heb onlangs mijn gewone telefoon een paar uurtjes doorgeschakeld naar mijn GSM.
Nu zie ik op de factuur dat er voor 2 uur gesprekskosten in rekening is gebracht (€ 17,30)
Dat terwijl ik volgens mij maar 1 keer gebeld ben en dat duurde nog geen 2 minuten.
Er zijn toch geen andere extra kosten verbonden een het doorschakelen van je telefoon?
Nu zie ik op de factuur dat er voor 2 uur gesprekskosten in rekening is gebracht (€ 17,30)
Dat terwijl ik volgens mij maar 1 keer gebeld ben en dat duurde nog geen 2 minuten.
Er zijn toch geen andere extra kosten verbonden een het doorschakelen van je telefoon?