• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Te veel betaald?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter KG010
  • Startdatum Startdatum
K

KG010

Beste webcare medewerkers,

Ik heb het idee dat ik al een tijd lang teveel betaal voor te weinig. Ik betaal nu voor het volgende dit:

UPC Pakket bestaande uit:
Abonnement UPC Fiber Power 30 Mbps
Abonnement Bellen Onbeperkt + Europa
Abonnement Digitale TV Royaal met DVR
UPC Totaalpakket: gratis UPC Digitale TV

Totaal 49,00 Euro

Abonnement Eredivisie Live en Sport1 Premium

Totaal 21,50 Euro

Driegesprek 1,15
Nummerweergave 1,15
Gratis diensten UPC Telefonie -2,30

Gratis

Standaardpakket Radio/TV

Totaal 17,50 Euro

Totaal is dit per maand 88,00 Euro per maand voor bovenstaande diensten.

Nu vraag ik mij dus het volgende af, betaal ik niet 17,50 Euro teveel voor Standaardpakket Radio/TV aangezien dit in bijna alle pakketen dit standaard zit? Voor mij is dat nu dus 49,00+17,50=66,50 euro.

Terwijl ik paketten met 50 MB ( meer als wat ik nu heb 30MB ) voorbij zie komen voor minder geld, waarin Standaardpakket Radio/TV al in de prijs verwerkt zit.

Zie ik dit nu allemaal verkeerd? Of betaal ik gewoon elke maand 17,50 teveel hieraan, terwijl als ik een ander pakket neem dit al in de prijs zit?

Mvg
Guney
 
Ik ben niet van webcare :)
Maar als je zelf niets aan je abonnement wijzigt doet UPC het ook niet.
Je krijgt dus niet "automatisch" een ander " goedkoper voor meer" abonnement.

Over die 17,50, toen ik dit abonnement ook had zat het er niet standaard bij in.
Maar misschien is dit inmiddels wel zo.
Je kan webcare ook een PM sturen. Misschien gaat dat ietsje sneller.
Succes!
 
Dag Robert,

Bedankt voor je reactie. Ga ik doen
 
Ik heb vrijwel het zelfde pakket.Bij mij staat Standaardpakket Radio/TV apart op de factuur.
Het zat of zit niet bij het 30Mb pakket inbegrepen.
 
Bij mij staat het ook apart, vandaar mijn vraag :)


Het wordt dus extra berekend bij dit pakket. Maar als je dus een ander pakket neemt,waar het dus is inbegrepen ben je gewoon goedkoper uit toch? en krijg je ook gewoon meer...


Hiermee kom ik toch goedkoper uit? waar ik nu 49+17.50 betaal kan ik voor onderstaande hetzelfde krijgen met zelfs meer internet en 10HD zenders

Voordeelpakket met 50 Mb €52,50 <-----hierbij reken ik dan de Tv royaal erbij voor 5 euro wat 57,50 maakt ipv de 66.50 die ik nu betaal

- Digitale TV
- 50 Mb Internet
- Bellen
- Kabel TV en Radio

Mis ik iets?
 
KG010 zei:

Ja je mist het bellen, in het 50Mb pakket moet je nog de te maken gesprekskosten bij optellen, het pakket wat je nu hebt is inclusief bellen onbeperkt + Europa.
 
KG010 zei:

Een paar dingen.
Digitale DVR box.
Telefonie Onbeperkt + Europa.

Wanneer je een ander modem of mediabox nodig heb betaal je eenmalig €17,50 activatiekosten.
En weer een nieuw jaarcontract.
 
Het bellen gebruik ik niet, en is tevens ook de gratis dienst die in het pakket zit. Ik betaal dus alleen voor tv en internet, bellen zit er wel bij maar is gratis.

Ik las idd dat ik dan een nieuwe box krijg, maar dat is eenmalig 17,50. Volgens mij nog altijd beter dan maandelijks 9 euro extra betalen.
 
Als ik het Alles in 1 voordeelpakket met 50 MB neem kom ik op:

Voordeelpakket met 50 Mb €52,50
- 50 Mb Internet
- Bellen
- Kabel TV en Radio

Extra - Digitale TV Royaal DVR €9,50



Totaal op 62 euro. En nu betaal ik voor 30 MB wat minder is... 49,00 euro en het bellen niet eens gebruik. En daar komt de 17,50 Van Kabel Tv en Radio bij. Dat wordt dus 66,00 euro.

Ik kom dus eigelijk 4 euro duurder uit per maand en krijg hier ook maar 30 MB voor.

ps: Zijn de bedragen op de upc site incl btw?
 
hier vind je ook de antwoorden. bedragen zijn incl btw
https://www.tv-bellen-internet.nl/abonnement/upc_abonnementen-upc_alles-in-een.html
kan je zelf samenstellen zoals je wilt.
 
Terug
Bovenaan