D
Draadjeloos
Het omgekeerde gebeurt net zo hard. Positieve geluiden worden net zo min gewaardeerd. Het "euvel" is dat iha mensen met slechte ervaringen een meer emotionele insteek hebben, terwijl mensen die proberen te relativeren het toch wat meer rationeel willen bekijken. Ratio werkt overwegend als een rode lap op "emotio". Als echter "terug gemept wordt" dan gaat ook de ratio vroeg of laat aan de haal.
Punt is dat men gefrustreerd raakt door gedrag van Ziggo. Zelfs zijn gram kan men niet bij Ziggo kwijt. Als dan mensen (ogenschijnlijk) in het verlengde van Ziggo treden dan heb je opeens een mikpunt waar je wel je ongenoegen op kan botvieren. Helaas hebben veel posters dat totaal niet in de gaten, ook al houden we ze 1000 keer een spiegel voor.
Het wordt zolangzamerhand in Nederland een goed gebruik om je ongenoegen over je eigen situatie of met het "systeem" maar bot te vieren op de eerste de beste die je in de weg lijkt te staan. En iemand staat kennelijk steeds sneller in de weg.
Ook deze draad is weer een fraai voorbeeld hiervan. Men vergeet de discussie en vliegt elkaar weer in de haren over de "vorm".
PS. svp geen discussie over deze "spiegel" of vermeende sympathieën jegens Ziggo meer in deze draad.
Het is inderdaad helaas een tendens dat mensen steeds sneller tegen elkaar gaan zitten bekvechten, in de hele maatschappij en dagelijks leven.
Dat merk je in het dagelijks leven en dus ook op fora helaas.
Ik zit op dit forum voornamelijk te lezen, heb ook gelezen dat Ziggo medewerkers in hun vrije tijd hier mensen proberen te helpen, maar dat dat ineens over gegaan lijkt te zijn in Webcare medewerkers, of zie ik dat verkeerd ?
Ziggo helpdesk schijnt nu ook mensen te verwijzen naar één of andere super helpdesk tegen nog hogere telefoonkosten.
Dit soort ontwikkelingen vind ik absurd.
De wegen voor hulp lijken steeds langer, ingewikkelder en kostbaarder te worden en dat vind ik een slechte zaak.
Ik vind dat een klantonvriendelijk beleid.
Nu maak ik mij al niet meer boos want ik heb de hele boel opgezegd, behalve TV en ben overgestapt.
Toch merk ik op vele andere fora dat er binnen een topic vaak wel ruimte gelaten word voor een tussen discussie die soms voortvloeit uit reacties van mensen op elkaar maar dat het topic onderwerp/discussie nog steeds verder gaat zonder problemen.
Daar is hier amper ruimte voor heb ik gemerkt, het is dan al snel off topic en word verboden op straffe van...
Jouw laatste zin past hier precies in vind ik.
PS. svp geen discussie over deze "spiegel" of vermeende sympathieën jegens Ziggo meer in deze draad.
Je meent er zelf wel wat over te mogen zeggen, maar snoert direct anderen de mond.
En het punt dat ik maakte word genegeerd of afgedaan als off topic en dit waarschijnlijk toch verwijderd.
Ik voel deze werkwijze daarom dus als een soort buffer tegen onwelvallige geluiden tegenover Ziggo, of deze nu op een normale en beleefde manier worden verwoord of op een boze ongenuanceerde manier maakt niet zo veel uit.
Het word veelal gewoon niet toegestaan heb ik gezien.
Om dan via PM een discussie te starten voel ik en zie ik dan ook als een methode om het maar vooral uit het zicht te houden.
Ik hoop dat dit bericht van mij gewoon mag blijven staan of in ieder geval verplaatst kan worden naar een op zichzelf staande discussie/topic hierover.
Groet, Draadjeloos.