J
JohanR91
Beste leden,
Ik heb sinds enkele dagen te maken met hetvolgende probleem:
Wij hebben een 30Mbit abbonoment bij UPC. Echter we halen maar 22Mbit, en tevens is streamen op sommige momenten zeer traag (kan ook aan site zelf liggen, nog niet achteraan gegaan). De tests zijn uitgevoerd direct op de modem, meerdere kabels geprobeerd als mede meerdere PC's waarvan een op een andere locatie de volle 100Mbit haalt.
Dit kan toch nog enkel de modem zijn of een onderdeel daarvoor? Nu werk ik zelf bij Service+ van Ziggo, maar durf momenteel geen 100% modemschuld te geven aangezien er lichte verschillen zijn
Groetjes,
JohanR
Ik heb sinds enkele dagen te maken met hetvolgende probleem:
Wij hebben een 30Mbit abbonoment bij UPC. Echter we halen maar 22Mbit, en tevens is streamen op sommige momenten zeer traag (kan ook aan site zelf liggen, nog niet achteraan gegaan). De tests zijn uitgevoerd direct op de modem, meerdere kabels geprobeerd als mede meerdere PC's waarvan een op een andere locatie de volle 100Mbit haalt.
Dit kan toch nog enkel de modem zijn of een onderdeel daarvoor? Nu werk ik zelf bij Service+ van Ziggo, maar durf momenteel geen 100% modemschuld te geven aangezien er lichte verschillen zijn
Groetjes,
JohanR

