• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

te lage download

reflex_1967 zei:
weer zo trage internet verbinding weer 43mbit inplaats van boven de 100

Vervelend inderdaad, maar daar lopen al diverse topics over. Er is gewoon momenteel op sommige plaatsen een ernstig capaciteitsprobleem alsgevolg van de recente snelheidsverhogingen.
 
heb het al 2 jaar problemen die elke keer weer terug komen
 
reflex_1967 zei:
heb het al 2 jaar problemen die elke keer weer terug komen

Stuur eens een bericht naar 1 van de webcare-medewerkers met duidelijke klachten. Scheelt een hoop nutteloze zogenaamde empathische berichten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Brammetjee zei:
Stuur eens een bericht naar 1 van de webcare-medewerkers met duidelijke klachten. Scheelt een hoop nutteloze zogenaamde empathische berichten.

Inderdaad heb ik ook gedaan, en tot volle tevredenheid opgelost middels een nieuw type modem.
Haal nu weer de volle downloadsnelheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Web care can't do anything for structural bandwidth problems, unless they have direct access to the corporate budget. This is a reoccurring issue. Year after year it starts around mid November and takes them literally months to solve. The decision to do this is deliberate and conscious. In most areas UPC is a monopolist. They do this because they can afford to. No mystery here about defective modems, lines, or other bull crap.

For those who have no issues, lucky for you that you live in a low expansion area. Anywhere else you're going to get shafted over and over again. I can't wait for some competition to finally arrive here.
 
Terug
Bovenaan