M
ManiacsHouse
Sinds een tijdje problemen met de Cisco DVR. Ding loopt om de haverklap te miepen dat ik de setup weer moet draaien. Code weer invoeren, zenders zoeken etc. Soms 3 x per dag. Erg irritant en volgens UPC is dat niet goed.
Mij werd beloofd dat ik nog 1 maal een geforceerde update moest doen (wat een lulverhaal is dat toch altijd) en als het dan niet verholpen is krijgen we een nieuwe. E.e.a. via Twitter besproken.
Afijn geforceerde update niet werken natuurlijk. Nog steeds hetzelfde probleem. Dus ik twitter dat ik nu wel een nieuwe box verwacht. Krijg ik als reactie "Helaas is er geen voorraad meer en zult u moeten wachten tot er nieuwe zijn". Ja lekker dan. Ik twitter terug "En wat met de nieuwe klanten dan?" Antwoord "Die moeten ook wachten".
Je lacht je toch rot?! Alle pakketten net aangepast en ze zouden geen Mediaboxen op voorraad hebben... En dan nog... Nieuwe klant betaald nog geen reet, ik wel en zit met een defecte box...
Mij werd beloofd dat ik nog 1 maal een geforceerde update moest doen (wat een lulverhaal is dat toch altijd) en als het dan niet verholpen is krijgen we een nieuwe. E.e.a. via Twitter besproken.
Afijn geforceerde update niet werken natuurlijk. Nog steeds hetzelfde probleem. Dus ik twitter dat ik nu wel een nieuwe box verwacht. Krijg ik als reactie "Helaas is er geen voorraad meer en zult u moeten wachten tot er nieuwe zijn". Ja lekker dan. Ik twitter terug "En wat met de nieuwe klanten dan?" Antwoord "Die moeten ook wachten".
Je lacht je toch rot?! Alle pakketten net aangepast en ze zouden geen Mediaboxen op voorraad hebben... En dan nog... Nieuwe klant betaald nog geen reet, ik wel en zit met een defecte box...
