• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Te kort aan Cisco's (zegt UPC)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ManiacsHouse
  • Startdatum Startdatum
M

ManiacsHouse

Sinds een tijdje problemen met de Cisco DVR. Ding loopt om de haverklap te miepen dat ik de setup weer moet draaien. Code weer invoeren, zenders zoeken etc. Soms 3 x per dag. Erg irritant en volgens UPC is dat niet goed.
Mij werd beloofd dat ik nog 1 maal een geforceerde update moest doen (wat een lulverhaal is dat toch altijd) en als het dan niet verholpen is krijgen we een nieuwe. E.e.a. via Twitter besproken.

Afijn geforceerde update niet werken natuurlijk. Nog steeds hetzelfde probleem. Dus ik twitter dat ik nu wel een nieuwe box verwacht. Krijg ik als reactie "Helaas is er geen voorraad meer en zult u moeten wachten tot er nieuwe zijn". Ja lekker dan. Ik twitter terug "En wat met de nieuwe klanten dan?" Antwoord "Die moeten ook wachten".

Je lacht je toch rot?! Alle pakketten net aangepast en ze zouden geen Mediaboxen op voorraad hebben... En dan nog... Nieuwe klant betaald nog geen reet, ik wel en zit met een defecte box...
 
ze staan inderdaad momenteel ook niet meer op de website...best lullig eigenlijk, om het maar gewoon zo te zeggen. wat ik me wel afvraag, hebben bijvoorbeeld de monteurs ook geen voorraad meer?
 
dan heb ik mazzel gehad, vorige week woensdag is de mijne omgeruild... :)
 
elvagabundo zei:
ze staan inderdaad momenteel ook niet meer op de website...best lullig eigenlijk, om het maar gewoon zo te zeggen. wat ik me wel afvraag, hebben bijvoorbeeld de monteurs ook geen voorraad meer?

Bovenstaande meneer klinkt als het type dat geen monteur over de vloer wil hebben.
 
Slechte planning UPC. Must do better :-) Vreemd dat niemand bij UPC zoiets niet zag aankomen.
 
Misschien heeft UPC wel op tijd besteld, maar heeft de levererancier problemen.
 
ManiacsHouse zei:
Je lacht je toch rot?! Alle pakketten net aangepast en ze zouden geen Mediaboxen op voorraad hebben... En dan nog... Nieuwe klant betaald nog geen reet, ik wel en zit met een defecte box...

Tja kan gebeuren hoor, is lullig maar eens raakt zoiets op, en als je box defect is dan word die wel gewoon geruild aangezien de boxen nogwel bij verschillende monteurs in de auto ligt.
 
Akoni zei:
Hoort niet te kunnen, bij UPC kan men niet anticiperend denken!

Hoort wel tekunnen, net als elke winkel waarbij wel eens wat opraakt, maarja zo tehoren mag dat allemaal niet, als jij een winkel hebt durf ik tewedden dat jij dan ook echt niet alles constant op vooraad hebt.
 
Terug
Bovenaan