• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Te Koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
of het hier om de ''a'' versie gaat, dat is de nieuwe pobleemloze versie, de 1e poductie lijn zaten inmiddels bekende bugs in. Voor de mensen die alles in 1 overwegen te nemen, kun je net zo goed een nieuwe 360 bestellen, want bij een alles in een heb je een nieuwe voor €99.
 
of het hier om de ''a'' versie gaat, dat is de nieuwe pobleemloze versie, de 1e poductie lijn zaten inmiddels bekende bugs in. Voor de mensen die alles in 1 overwegen te nemen, kun je net zo goed een nieuwe 360 bestellen, want bij een alles in een heb je een nieuwe voor €99.

Ik heb bij mijn bestelling m.b.t. het Alles-in-één pakket voor € 99,- extra de Samsung HDTV decoder gekregen zonder een toevoeging achter de 'R'.
 
Ik heb bij mijn bestelling m.b.t. het Alles-in-één pakket voor € 99,- extra de Samsung HDTV decoder gekregen zonder een toevoeging achter de 'R'.


Kijk eens achterop je apparaat, op de sticker, daar staat twee keer het model vernoemd, onder de eerste vermelding staat als het goed is een ''a'' achter. Ziggo levert de nieuwe versie van dit apparaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan