te betalen vorige factuur..

  • Onderwerp starter angelromance
  • Startdatum
A

angelromance

Ik ben zo nieuwsgierig of ik de ENIGE ben die van die rare nota's krijgt... Op elke nota staat dus: te betalen vorige factuur! En ik betaal netjes al mijn facturen, ook binnen de opgegeven termijn! Ik bel dus ELKE maand met chello, en of het nog niet erg genoeg is, zijn we dus vandaag afgesloten!
Sinds het nieuwe jaar kunnen ze op de een of andere manier onze betalingen niet meer vinden, terwijl ik hier netjes alle afschriften heb liggen, en altijd keurig overgemaakt heb naar chello. Zelfs teveel de laatste keer om maar een keer van dat: 'te betalen vorige factuur' af te komen...
Ach, ik wordt er zo moe van....
 
R

Raoul Weltje

Nou ik kan je vertellen dat je niet de enige bent!
Er zijn heel veel mensen die dit hebben, als je een beetje rondkijkt op Chello Underground zie je vanzelf dat er heel veel topic's over zijn.
 
S

sonja

ik kan je alleen als raad geven, dat je kontakt met https://www.coax.nl/index.html opneemt.
En op 5 maart om 21.00 uur kan je via chat rechtstreeks je probleem voorleggen.
En probeer anders dhr Alex Duifhuyzen van UPC te spreken te krijgen.
Ik zeg probeer, want erg makkelijk gaat het niet.
Maar lukt het, dan is hij de man die je goed kan helpen.
 
E

EdwinElk

Yep, bij mij ook, sinds de invoering van de nieuwe UPC administratie. Was voor mij reden UPC helemaal op te zeggen (TV,Chello had ik reeds opgezegd). Dus het is mij "slechts" 1 keer overkomen. Goede beslissing geweest dus om op te zeggen. Krijg overigens nog steeds aanmaningen om te betalen.

Ook een leuke ... mijn factuur van februari 2002 (ff oude koeien) bedroeg door correcties EUR -10.19. Dit bedrag zou met de volgende factuur worden verrekend. Mooi niet dus. Op de volgende factuur werd gewoon het normale maandbedrag vermeld en van de rekening ingehouden.

Ik vraag me wel af waarom UPC foutieve facturen niet uit hun administratie verwijderd (ik heb meermaals gelijk gekregen, maar een half jaar later krijg je dan toch weer de factuur). Staan deze openstaande bedragen soms als (te ontvangen) reserveringen in de boeken en is hier sprake van het zoveeltste beursschandaal?
 
S

Sky is the limit

Yep,

Hiero idemdito, ineens komen ze met openstaande posten aanzetten die uit het niets verschijnen. Ze kunnen ook niet vertellen wat het precies is. Ik had ook netjes de plus tv modem retourgestuurd, nooit een cent van de borg teruggezien. Volgens de helpdesk was het verrekend met openstaande posten......hij kon alleeen niet vertellen wanneer en welke posten dat waren. Ook de gratis tweede lijn bij het combinatie abonnement was het eerste half jaar niet gratis, ook dat moet ik nog terug krijgen. Sindsdien betaal ik netjes de nieuwste kosten op de factuur en blijven de "te betalen van vorige factuur" mooi onbetaald. twintig keer bellen heeft geen zin, ze kunnen maar 1 antwoord geven, dat je moet betalen. mooi niet dus.

;D
 
E

EdwinElk

Sky is the limit zei:
twintig keer bellen heeft geen zin, ze kunnen maar 1 antwoord geven, dat je moet betalen. mooi niet dus.

Ik ga zo even een nieuwe "thread" starten getiteld "UPC Centre Arnhem een belachelijke vertoning" die moet je echt ff lezen. De medewerker zij me daar letterlijk: "Daar kan ik je niet mee helpen, ik mag wel geld innen, maar geen geld in mindering brengen". Inderdaad je moet betalen, mooi niet dus.
 
O

ojajoh

Ik heb nu al ongeveer 2 1/2 jaar chello, en ik moet zeggendat ik geen problemen heb ondervonden tot nu toe (even afkloppen). Wat ik alleen niet snap is dat jullie over rekeningen praten. Bij mij wordt elke maand gewoon een vast bedrag afgeschreven. Ik krijg dus ook nooit facturen........waarom jullie wel?
 
R

Rene1

ojajoh,

Bij mij wordt het ook elke maand afgeschreven en toch krijg ik om de zoveel tijd toch een factuur binnen.
Daarin staat dan dat het bedrag wordt afgeschreven rond een bepaalde datum van rek. nr ........
Met rekeningen van Chello heb ik overigens nooit problemen gehad.
 
H

Happy Athlon

ojajoh zei:
Ik heb nu al ongeveer 2 1/2 jaar chello, en ik moet zeggendat ik geen problemen heb ondervonden tot nu toe (even afkloppen). Wat ik alleen niet snap is dat jullie over rekeningen praten. Bij mij wordt elke maand gewoon een vast bedrag afgeschreven. Ik krijg dus ook nooit facturen........waarom jullie wel?

Ik heb ook geen problemen met chello. De meeste problemen zijn volgens mij over met chello. Maar er zijn nog steeds een paar mensen die geheel buiten hun schuld om verkeerd in de administratie staan. En dat krijg je dit soort gebeurtenissen.

En dat is ook best wel triest. :-\

Veel succes voor iedereen met verkeerde facturen. 8)
 
Bovenaan