• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TC7200 WOL / ARP

  • Onderwerp starter Onderwerp starter daphroze
  • Startdatum Startdatum
D

daphroze

Ik probeer in de TC7200 een ARP entry te maken (static>forwarding) via Telnet, nu mis ik echter user/password voor de telnet console, heeft iemand een idee?


... Laat maar, het is al gelukt via arp -s thanks!
 
Terug
Bovenaan