- Berichten
- 14
wie kan mij helpen
ik probeer het uitzenden van het eigen wifi signaal van de TC-7200 uit te schakelen.
Dit kan ik prima via het menu als ik ingelogd ben, maar als ik hierna het modem in Bridge heb gezet restart de TC-7200 en zend de WIfi weer uit.
grt sergio
ik probeer het uitzenden van het eigen wifi signaal van de TC-7200 uit te schakelen.
Dit kan ik prima via het menu als ik ingelogd ben, maar als ik hierna het modem in Bridge heb gezet restart de TC-7200 en zend de WIfi weer uit.
grt sergio