't is weer pet met UPC

matthijst

Forum Gebruiker
Berichten
290
Sjongejonge, ze zijn weer lekker bezig. Na afgelopen week 3x te hebben gebeld, waarbij 3x verschillende informatie werd gegeven over de abonneegegevens die ze in hun systeem hadden staan (A aangesloten, B niet.... B aangesloten, A niet... en C aangesloten, A en B niet, heerlijk zo'n spooksysteem) zou er gisteren, na 6 weken lang klagen eindelijk een monteur komen om m'n defecte mediabox om te wisselen (vorige week ook al een monteur gehad, maar die 'mocht' hem niet omwisselen)...
Monteur dat ding omgewisseld, belt naar UPC om hem te laten activeren, hebben ze een storing, dus dat gaat 2-3 uurtjes duren.... Ondertussen is het 30 uur verder en is de storing bij UPC veranderd in een 'upgrade van de systemen waardoor we het hele weekend niets kunnen doen'....

Dat zo'n flutbedrijf in Nederland maar kan blijven aanklooien :(
 

dvanhul

Forum Gebruiker
Berichten
2.282
matthijst zei:
Sjongejonge, ze zijn weer lekker bezig. Na afgelopen week 3x te hebben gebeld, waarbij 3x verschillende informatie werd gegeven over de abonneegegevens die ze in hun systeem hadden staan (A aangesloten, B niet.... B aangesloten, A niet... en C aangesloten, A en B niet, heerlijk zo'n spooksysteem) zou er gisteren, na 6 weken lang klagen eindelijk een monteur komen om m'n defecte mediabox om te wisselen (vorige week ook al een monteur gehad, maar die 'mocht' hem niet omwisselen)...
Monteur dat ding omgewisseld, belt naar UPC om hem te laten activeren, hebben ze een storing, dus dat gaat 2-3 uurtjes duren.... Ondertussen is het 30 uur verder en is de storing bij UPC veranderd in een 'upgrade van de systemen waardoor we het hele weekend niets kunnen doen'....

Dat zo'n flutbedrijf in Nederland maar kan blijven aanklooien :(

Valtnog wel mee, ik kreeg afgelopen week een vent van UPC aan de deur die mij vertelde dat ik nog geen enkele dienst van UPC afnam, was niet bekend in hun systeem zogezegd, en of ik belangstelling had voor een kabelaansluiting etc. en dit terwijl ik alles van UPC afneem wat ze te bieden hebben :'(
 
S

sjello

matthijst zei:
Ondertussen is het 30 uur verder en is de storing bij UPC veranderd in een 'upgrade van de systemen waardoor we het hele weekend niets kunnen doen'....
De storing is gisteren al verholpen, als je met de HD'er een terugbelafspraak had gemaakt, was het zo in orde. Dit weekend vindt er inderdaad onderhoud plaats aan de interne systemen.

Heel cru om te zeggen, maar als je gistermiddag/gisteravond had gebeld, was het gisteren al in orde. Je had dit echter niet kunnen weten. Je moet tot maandag wachten, het is helaas niet anders.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

matthijst

Forum Gebruiker
Berichten
290
Nee hoor, heb gisteren om 13:00 uur en om 18:00m ook nog gebeld.
"ja, uw omruilactie staat erin, maar ik kan helaas niks doen om het te versnellen" was het antwoord :D
 
S

sjello

matthijst zei:
Nee hoor, heb gisteren om 13:00 uur en om 18:00m ook nog gebeld.
"ja, uw omruilactie staat erin, maar ik kan helaas niks doen om het te versnellen" was het antwoord :D
Als die opdracht in het systeem staat, dan komt het in orde. Dan duurt het inderdaad max. 24 uur, ware het niet dat er onderhoud aan de interne systemen is waardoor je het weekend niet mee mag tellen.
 

Alfons Verbiest

Forum Gebruiker
Berichten
2.142
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Overigens gaat het de laatste week met UPC Digital (Almere, 1316GG) heel goed.

Volhouden jongens!!!

Groet, Alfons
 

thamarty

Forum Gebruiker
Berichten
690
Bij jou wel, hier is het bagger... canal plus is weg en ik wordt gek van het wegvallende geluid en haperende beeld!!!
 
E

Edwin_Kort

Wordt inderdaad steeds erger. Nu al hele rijen met blokken die wegvallen.

'Nee hoor, alles is in orde' krijg je dan te horen van de 'help'desk.
 
Bovenaan