Sjongejonge, ze zijn weer lekker bezig. Na afgelopen week 3x te hebben gebeld, waarbij 3x verschillende informatie werd gegeven over de abonneegegevens die ze in hun systeem hadden staan (A aangesloten, B niet.... B aangesloten, A niet... en C aangesloten, A en B niet, heerlijk zo'n spooksysteem) zou er gisteren, na 6 weken lang klagen eindelijk een monteur komen om m'n defecte mediabox om te wisselen (vorige week ook al een monteur gehad, maar die 'mocht' hem niet omwisselen)...
Monteur dat ding omgewisseld, belt naar UPC om hem te laten activeren, hebben ze een storing, dus dat gaat 2-3 uurtjes duren.... Ondertussen is het 30 uur verder en is de storing bij UPC veranderd in een 'upgrade van de systemen waardoor we het hele weekend niets kunnen doen'....
Dat zo'n flutbedrijf in Nederland maar kan blijven aanklooien
Monteur dat ding omgewisseld, belt naar UPC om hem te laten activeren, hebben ze een storing, dus dat gaat 2-3 uurtjes duren.... Ondertussen is het 30 uur verder en is de storing bij UPC veranderd in een 'upgrade van de systemen waardoor we het hele weekend niets kunnen doen'....
Dat zo'n flutbedrijf in Nederland maar kan blijven aanklooien
