D
Dave670
Hallo Allemaal,
Op ons telefoontoestel hebben wij ingesteld staan dat de tijd wordt gepakt vanaf ''Beller ID'' dit gaat echter niet goed.
Nu ben ik ingelogd op de modem en valt mij op dat Systeem tijd op de oude tijd draait? (tijd van schrijven volgens de modem 13:01)
Hoe kan dit gewijzigd worden?
Op ons telefoontoestel hebben wij ingesteld staan dat de tijd wordt gepakt vanaf ''Beller ID'' dit gaat echter niet goed.
Nu ben ik ingelogd op de modem en valt mij op dat Systeem tijd op de oude tijd draait? (tijd van schrijven volgens de modem 13:01)
Hoe kan dit gewijzigd worden?
