• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sync problemen met Cisco voor DD5.1 only kanalen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

Enkele HD zenders hebben alleen Dolby 5.1 geluidstroom.
Van die zenders neem ik vooral programma's van BBC HD en BBC One HD op.
Afgelopen dinsdag is Jools Holland weer begonnen, en ik ga mij weer weken ergen aan het feit dat ik het geluid niet synchroon met het beeld krijg. Ik heb namelijk geen Dolby 5.1 hardware.
Ik heb de instellingen op de Mediabox aangepast en ook geprobeerd via mijn tv menu (Philips) aanpassingen te maken, maar het lukt maar niet.
Bij live tv heb ik het via de instellingen op de Mediabox wel tot een minimum kunnen beperken, maar voor opnames blijft het absurd afwijken.

Wat zijn de mogelijkheden? Kan UPC iets aanpassen, of kan een 2.0 geluidstroom worden toegevoegd?

Graag advies.
 
Lijkt me simpel voor UPC. Via satelliet geven BBC 1 HD en BBC HD ook een apart 2.0 spoor door.
 
Terug
Bovenaan