• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Syfy Universal nu in Starter pakket ?

Berichten
135
Ik heb HDTV Starter, maar viel me sinds gisteren op dat ik naar Syfy Universal kan kijken. Is niet zender van de maand, is er een speciale actie of heb ik iets gemist qua pakket indeling ?
 
WTF, ik heb een normaal alles in 1 pakket van 25MB , en kon altijd syfy bekijken, maar nu krijg ik opeens te zien dat ik geen toegang heb, hoe zit dat ?
 
Met Standaard Digitale TV behoor je volgens de site van UPC geen toegang te hebben tot SyFy Universal, dus volgens mij heb je al die tijd heel veel geluk gehad.
 
Creative Solution zei:
Met Standaard Digitale TV behoor je volgens de site van UPC geen toegang te hebben tot SyFy Universal, dus volgens mij heb je al die tijd heel veel geluk gehad.

Dit is dan wel erg toevallig dat vrienden van me met hetzelfde pakket ook altijd syfy hebben kunnen kijken, heb eerder de indruk dat ze het nu gewoon uit het pakket gehaald hebben.
 
Zoals Dave al zegt behoort SyFy gewoon tot 'Royaal', is keurig na te lezen op de site.
 
Creative Solution zei:
Zoals Dave al zegt behoort SyFy gewoon tot 'Royaal', is keurig na te lezen op de site.
Klopt helemaal ! ;D

Ik heb echter op het twitter kanaal van UPC gelezen dat het om een ''fout'' ging en dat SyFy daarom ook voor starters abonnees was te kijken. (was oktober zender van de maand)
Is gisteren hersteld aldus UPC.
 
Hier komt een bericht en UPC herstelt meteen de fout.
Toeval, of .......?
 
Terug
Bovenaan