• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

switchen van 1080i naar 576p

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Moste400
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Moste400

Ik heb sins een half jaar de Humax IR-HD5000C
maar als ik een HD programma aan het kijken ben (1080i) en ik zet hem daarna op Ned1 (576p) dan moet ik steeds Switchen van V-Format 1080i naar 576p
want als dat niet doe, dan blijft hij steeds op 1080i staan, en dan is het beeld van Ned1 op 1080i iets waziger dan op 576p. ik vind het jammer dat dat niet automatisch gaat, dus als men Ned1 gaat kijken dat hij dan ook automatisch naar 576p schakeld en ook als je een uitzending bekijkt in HD kwaliteit dat hij dan overschakeld naar 1080p of 720p.

Moste400
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan