• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sweex Wireless lan Bundle 54 mbps

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Henk69
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Henk69

Hallo

heb nu sinds 3 weken geen internet meer op de laptop van m,n dochter.
In het begin deed dit alles het wel ook maar 2 dagen.
Toen Ziggo een snelheids update maakte,of hoe je het ook mag noemen ??
doed het inter net het niet meer.

Heb nu alle dingen die ik gelezen heb gedaan.
Maar kom d,r niet meer uit.
Router gereset.
Modem uit stroom eraf stroom van de router computers uit.
Niks werkt.

Als ik de router er tussen weg haal zit ik zo weer op internet.
Doe ik de router weer er tussen zowel de vaste pc als de laptop werkt dan niet.
Deze geven dan aan alleen lokaal.
Wat dat betekent ???

vindt het wel jammer,dochter heeft het eigenlijk hard nodig,ivm haar handicap.
maar dat biuten kijf.

wie weet verder nog iets wat ik kan proberen ??
oja kan ook niet in de router komen.
192.168.55.1

eerst wel nu ook niet meer.

gr Henk69
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt als een probleem met de router (ook omdat je er niet meer in kunt komen). Al een reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd?
 
Heb al tig keer een reset gedaan.
Maar werkt ook niet.

Krijg ook lokaal te zien al ik alles heb aangekoppeld.

zal die nu al kadoek zijn dan ???

lampies branden wel .
 
Heb de router terug gebracht naar de winkelier.
Deze zei,dat het 4 weken ging duren dat ik hem terug zou gaan krijgen.
:shock:
Maar omdat het kerst is,krijg je een ander mee.
Nou aardig toch?

M,n dochter zit nu weer een paar dagen online,met haar laptoppie :)

Alleen nu is het geval dat als je de modum uit zet,dan heb je geen verbinding meer.
Alleen lokkaal.

Dus alle stappen van voor af aan weer doen.
Stroom eraf,utp eruit van modem.
Stroom van de router eraf.

Computers uit.
Eerst de stroom er weer op.
dan de utp erin.
Stroom op de router.

Computer opstarten.
Dan pas de modem,inschakkelen.

En hebben we weer contact :)

Maar is een raar iets om dit zo elke dag te moeten doen toch ?

Maar we zijn weer in de lucht.

:frons:
 
modem uit

=logisch...................

Waarom moet dat modem dan uit?

bedoel je de motorola modem?
Die moet je nooit uitzetten, anders gaat het modem steeds opnieuw verbinding maken, en dan heeft de router niet meer het zelfde adres
je kan wel elke dag je router uitzetten.
Dit doe ik ook elke dag, ik vind het zonde van de stroom als ik het niet gebruik
dan hoef je alleen de router aan te zetten en alles werkt in een keer

Succes
PS lukt het niet om in je router te komen,sluit dan je computer direct met een kabel aan op de router.
Dan lukt het wel om in de router te komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan