Hallo
24 juni zou ik van 16mbit naar fiber power 60 gaan
Het eerste modem wat door de monteur aangemeld is bleek defect te zijn.
Dezelfde dag is er door de monteur een nieuw modem aangesloten en de monteur heeft ook geprobeerd de swap door te voeren, maar door een storing in het systeem op dat moment is dat niet gelukt.
Ben nu al 3 dagen aan het bellen om iets simpels gedaan te krijgen en elke dag word er beloofd case is aangemaakt en moet binnen 24 uur klaar zijn.
Mijn bloed begint nu langzaam aan te koken. probeer steeds weer beleefd te blijven maar op deze manier wordt je dat wel heel moeilijk gemaakt.
Net weer gebeld 24 uur waren weer om maar ik moet maar afwachten Ze doen hun best?
groeten en sterkte voor degene die ook zo iets meemaken
Berry
24 juni zou ik van 16mbit naar fiber power 60 gaan
Het eerste modem wat door de monteur aangemeld is bleek defect te zijn.
Dezelfde dag is er door de monteur een nieuw modem aangesloten en de monteur heeft ook geprobeerd de swap door te voeren, maar door een storing in het systeem op dat moment is dat niet gelukt.
Ben nu al 3 dagen aan het bellen om iets simpels gedaan te krijgen en elke dag word er beloofd case is aangemaakt en moet binnen 24 uur klaar zijn.
Mijn bloed begint nu langzaam aan te koken. probeer steeds weer beleefd te blijven maar op deze manier wordt je dat wel heel moeilijk gemaakt.
Net weer gebeld 24 uur waren weer om maar ik moet maar afwachten Ze doen hun best?
groeten en sterkte voor degene die ook zo iets meemaken
Berry