• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Swap Connect Box naar Technicolor TC7210.

Berichten
49
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kan ik mijn connectbox aub omruilen naar een Technicolor TC7210? Ik word helemaal gek van de connectbox met zijn ongelooflijk traag laden van pagina's......de telegraaf openen kan die klotenbox nooit binnen 25 seconden....altijd maar zeuren over de host...beveliging van deze box is een drama.....blijft erg lang hangen in deze modus......begin er echt spijt van te krijgen dat ik mijn abbo hebt verhoogd. Alles al geprobeert met deze klotenbox...van reset tot een het aan en uitvinken van de beperkte opties in het menu.....niets helpt.
 
Een probleem is dat de TC7200 de 300/30 snelheid niet aan kan.
Ziggo test momenteel een nieuwe firmware voor de Connect Box die e.e.a. zou moeten oplossen.

Stuur een PM aan Ziggo webcare team met daarin een korte omschrijving van het probleem, gewenste oplossing en uiteraard je klantnummer, of postcode + huisnummer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Al gedaan en een nul op het rekest.......... :(

En ik heb het over de 7210 en niet de 7200....

https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/technicolor-tc7210/
 
Werkt die update ook (traag laden pag.) als de connect box in bridge mode staat.
 
kees-1953 zei:
Werkt die update ook (traag laden pag.) als de connect box in bridge mode staat.

Voor zover ik gelezen heb wel inderdaad. Hier ook kort getest en ging prima. Nu in bridge ook perfect. Draait al een poosje zonder problemen.
 
koert zei:
Kan ik mijn connectbox aub omruilen naar een Technicolor TC7210?
De TC7210 functioneert alleen goed in het oud-Ziggo gebied. Als je in oud-UPC gebied woont, kan Ziggo je geen 7210 toesturen, want die schijnt niet goed te werken. Ik had een TC7200U hier in oud-UPC gebied en vroeg om een 7210, maar dat kon niet, alleen in oud-Ziggo gebied kunnen abonnee's een 7210 krijgen en in oud-UPC gebied wordt een Connect-box geleverd.
 
Ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen een slechte Connect Box, ik gebruik de box al vanaf het begin van de testperiode, december 2015 en werkt bij mij perfect.
Je zou aan de klantenservice van Ziggo eens kunnen vragen of ze de modem uit kunnen lezen.
Heb je zelf al eens een modemtest gedaan? en wat zegt de routerstatus van het modem?
 
@N.N. Kan maar ik heb dit ook al eens tijdens testen gemeld en toen verklaarde ziggo mij inpreciepe voor gek(want ik was de eenigste) zie nu als zoals we hadden kunnen verwachten van libertyglobal gewoon weer prut uitbrengt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan