Triple_NL
Quality Member
- Berichten
- 1.859
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Hierbij wil ik graag even jullie laten weten dat de zogenaamde " surfende upc medewerkers "( die 6 die aangesteld zijn om problemen en klachten te traceren op internet) prima functioneert !
Ik heb problemen gehad met mijn facturen en verbindingen via UPC .. Zo heftig dat menige situatie die beschreven worden hier op het forum verbleken (zoek maar eens op Triple_NL in de subfora)
contact gehad via de reguliere wegen....nou het wel bekende verhaal. Allerlei beloftes niets nagekomen.
Uiteindelijk zijn via diverse klachtensites en uiteraard Chelloo.nl mijn meldingen terecht gekomen bij UPC medewerkers die daadwerkelijk iets kunnen betekenen.
Totaal 5 grote en kleine problemen alle 5 binnen 1 factuur termijn geheel verholpen !
kortom een score van 100 % (doorlooptijd was door de reguliere traject bij 4 heel lang ( vanaf feb) de laatste is binnen 5 dagen geregeld en uitgekeerd !))
jammer dat het reguliere traject niet zo succesvol is , want het kan gewoon wel en ook snel !
En voor die UPC-ers die dit allemaal voor mij geregeld hebben uiteindelijk (en dit lezen natuurlijk
) : SUPER en BEDANKT.
De professionaliteit, eerlijkheid en klantvriendelijkheid was keer op keer prima en zeker een voorbeeld voor al die andere die je via de reguliere weg te woord staat (<- de welbekende pluim in de ***
)
Ik heb problemen gehad met mijn facturen en verbindingen via UPC .. Zo heftig dat menige situatie die beschreven worden hier op het forum verbleken (zoek maar eens op Triple_NL in de subfora)
contact gehad via de reguliere wegen....nou het wel bekende verhaal. Allerlei beloftes niets nagekomen.
Uiteindelijk zijn via diverse klachtensites en uiteraard Chelloo.nl mijn meldingen terecht gekomen bij UPC medewerkers die daadwerkelijk iets kunnen betekenen.
Totaal 5 grote en kleine problemen alle 5 binnen 1 factuur termijn geheel verholpen !
kortom een score van 100 % (doorlooptijd was door de reguliere traject bij 4 heel lang ( vanaf feb) de laatste is binnen 5 dagen geregeld en uitgekeerd !))
jammer dat het reguliere traject niet zo succesvol is , want het kan gewoon wel en ook snel !
En voor die UPC-ers die dit allemaal voor mij geregeld hebben uiteindelijk (en dit lezen natuurlijk
) : SUPER en BEDANKT.De professionaliteit, eerlijkheid en klantvriendelijkheid was keer op keer prima en zeker een voorbeeld voor al die andere die je via de reguliere weg te woord staat (<- de welbekende pluim in de ***
)
