G
grandduke3
Ik kon al een week geen bedankjes of opmerkingen meer maken in spotnet of andere platforms en na lang zoeken wat blijkt ik heb een DCMA blokade op mijn naam staan.
Nu heb ik wel twee afleveringen van een serie geplaatst maar zo schokkend is dat nou toch ook weer niet of wel soms?
Maar goed, ik kan dus niet meer bedanken en uploaden ook niet.
Ik heb anderhalve week mijn gek gezocht waardoor ik geen bedankjes meer kon achter laten, en zonder enig bericht van Supernews heb ik dus een ban gekregen.
Hier onder het verhaal zoals gevonden op de site van Supernews na dat ik contact had gezocht met Supernews waarom ik de melding 440 kreeg als ik een bedankje wil achterlaten.
DMCA Bevestiging
Ik, HIER STOND MIJN NAAM, heb de Supernews Gebruiksvoorwaarden https://www.supernews.com/docs/tos.html volledig gelezen en ik ga ermee akkoord. Ik begrijp dat Supernews alleen accounts voor een enkele gebruiker verkoopt, en dat dus alle berichten onder mijn account mijn verantwoordelijkheid is. Mijn Supernews account zal niet meer gebruikt worden voor het plaatsen van illegale kopieën van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Ik begrijp dat Supernews het recht, gezag, en volledige discretie heeft om mijn account te beëindigen zonder voorafgaande kennisgeving en zonder restitutie of om berichten van mijn account op te schorten indien verder illegale kopieën van auteursrechtelijk beschermd materiaal zullen worden geplaatst. Ik begrijp dat dit mijn eerste en laatste kans is.
Volgens de wetten van meineed in de Verenigde Staten, bevestig ik hierbij dat het bovenstaande en dat mijn naam STOND MIJN NAAM is en ik woonachtig ben op MIJN ADRES STOND HIER, WOONPLAATS EN POSTCODE STONDEN HIER . Ik bevestig tevens dat ik elektronisch en uit eigen vrije wil dit formulier onderteken.
Ondertekening: ( Moet zijn, inclusief streepjes: /MIJN NAAM STOND HIER/ )
Datum: 6 jun. 14
IP: MIJN IP adres stond hier
(EEN VAKJE MET DE OPTIE) Ik eis dat deze posting geblokkeerd blijft op mijn account
Is dit wat of niet soms pfff ik zal maar niet zeggen waar dit op lijkt maar het heeft met 1940 - 1945 vandoen of met China.
Bedenk je twee keer voor je met Supernews in zee gaat!!!!
De retentie klopt ook echt niet, ze geven aan rond de 2000 dagen terwijl in het echt 600 dagen max is zonder te moeten repareren en 700 dagen max dan zijn de meeste nog wel te repareren.
Ook de bestanden die zo rond de 650 a 700 dagen zitten zijn vaak niet na 1 keer downloaden te repareren, pas na twee of drie keer downloaden zijn ze wel te repareren.
Als je hier navraag over doe bij Supernews is standaard het antwoord Notice & Takedown.
Huuuu. ja echt zelfs als je dan weer een antwoord stuur met maar de bestanden zijn na 3 keer downloaden gewoon te repareren dan is het antwoord weer, notice en takedown.
Echt niet doen mensen deze provider is zwaar k~t
Nu heb ik wel twee afleveringen van een serie geplaatst maar zo schokkend is dat nou toch ook weer niet of wel soms?
Maar goed, ik kan dus niet meer bedanken en uploaden ook niet.
Ik heb anderhalve week mijn gek gezocht waardoor ik geen bedankjes meer kon achter laten, en zonder enig bericht van Supernews heb ik dus een ban gekregen.
Hier onder het verhaal zoals gevonden op de site van Supernews na dat ik contact had gezocht met Supernews waarom ik de melding 440 kreeg als ik een bedankje wil achterlaten.
DMCA Bevestiging
Ik, HIER STOND MIJN NAAM, heb de Supernews Gebruiksvoorwaarden https://www.supernews.com/docs/tos.html volledig gelezen en ik ga ermee akkoord. Ik begrijp dat Supernews alleen accounts voor een enkele gebruiker verkoopt, en dat dus alle berichten onder mijn account mijn verantwoordelijkheid is. Mijn Supernews account zal niet meer gebruikt worden voor het plaatsen van illegale kopieën van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Ik begrijp dat Supernews het recht, gezag, en volledige discretie heeft om mijn account te beëindigen zonder voorafgaande kennisgeving en zonder restitutie of om berichten van mijn account op te schorten indien verder illegale kopieën van auteursrechtelijk beschermd materiaal zullen worden geplaatst. Ik begrijp dat dit mijn eerste en laatste kans is.
Volgens de wetten van meineed in de Verenigde Staten, bevestig ik hierbij dat het bovenstaande en dat mijn naam STOND MIJN NAAM is en ik woonachtig ben op MIJN ADRES STOND HIER, WOONPLAATS EN POSTCODE STONDEN HIER . Ik bevestig tevens dat ik elektronisch en uit eigen vrije wil dit formulier onderteken.
Ondertekening: ( Moet zijn, inclusief streepjes: /MIJN NAAM STOND HIER/ )
Datum: 6 jun. 14
IP: MIJN IP adres stond hier
(EEN VAKJE MET DE OPTIE) Ik eis dat deze posting geblokkeerd blijft op mijn account
Is dit wat of niet soms pfff ik zal maar niet zeggen waar dit op lijkt maar het heeft met 1940 - 1945 vandoen of met China.
Bedenk je twee keer voor je met Supernews in zee gaat!!!!
De retentie klopt ook echt niet, ze geven aan rond de 2000 dagen terwijl in het echt 600 dagen max is zonder te moeten repareren en 700 dagen max dan zijn de meeste nog wel te repareren.
Ook de bestanden die zo rond de 650 a 700 dagen zitten zijn vaak niet na 1 keer downloaden te repareren, pas na twee of drie keer downloaden zijn ze wel te repareren.
Als je hier navraag over doe bij Supernews is standaard het antwoord Notice & Takedown.
Huuuu. ja echt zelfs als je dan weer een antwoord stuur met maar de bestanden zijn na 3 keer downloaden gewoon te repareren dan is het antwoord weer, notice en takedown.
Echt niet doen mensen deze provider is zwaar k~t

