Superieur bod van Paramount laat Netflix afhaken bij Warner Bros.

We gaan het wel zien en zullen het financieel ook wel gaan merken. Waarbij het niet-kopende bedrijf qua prijs misschien gelijk blijft, maar de prijzen voor de samengaande bedrijven binnenkort behoorlijk omhoog zullen gaan, want dát ( extra ) geld moet ergens vandaan komen.

Zo 'pompen' ze hun eigen financiële luchtbel verder op, terwijl ze de kosten daarvan doorschuiven naar hun klanten.
 
Laatst bewerkt:
Dat is tegenwoordig de norm. Het grote geld wil alles en is pas tevreden als het alles heeft. Het mag dan wat kosten, maar dat is niet erg want dát betalen de anderen ( de klanten ? ) wel.
 
Hopelijk mag het gewoon doorgaan dat Paramount Skydance, WBD volledig inlijft. Misschien voorwaarden stellen bijvoorbeeld direct na aankoop moeten bepaalde tv kanalen afgestoten worden of opgeheven
 
Het is in Amerika ! Er kan dus nog van alles gebeuren. Pas als het geld werkelijk van de ene naar de andere is overgegaan, zou men er vanuit mogen gaan dat de koop gedaan is.
 
Gewoon goedkeuring geven met voorwaarden. Bijvoorbeeld het voormalige Discovery moet na verkoop aan Paramount, binnen een jaar verkocht worden inclusief CNN. Al hoorde CNN niet bij Discovery.
 
Terug
Bovenaan