• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sukkels @ UPC helpdesk.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ManiacsHouse
  • Startdatum Startdatum
M

ManiacsHouse

Sta ik vandaag in de Ikea. Belt mijn schoonvader welke op de kleine past mij op dat er een UPC-monteur op de stoep staat. Ik schijn een melding te hebben gemaakt van telefonie-problemen. Euhm ja okay... Ik weet van niks.

Kom thuis ligt er een formulier met klachtomschrijving met mijn adres erop en mijn vaste telefoonnummer. Echter het mobiele nummer dat er op staat is mij totaal onbekend. Geen idee welke knakker bij de helpdesk heeft zitten klojen en klantnummers door elkaar heeft zitten halen. Sukkel.

En dan nu natuurlijk maar wachten op een rekening voor de monteur omdat ik deze weg heb laten sturen. En natuurlijk daarna ook wachten om mijn geld terug te krijgen omdat UPC dit via automatische incasso afschrijft.
Dikke lul dat feest gaat mooi niet door, storneer ik de boel heel simpel.

Zo dat moest ik ff kwijt. :D ;D
 
bolleblond zei:
was het leuk bij de ikea???
Dat wel :D
Die hotdogs daar zijn uber!

Afijn dus effe de helpdesk gebeld. Tsja meneer er staat hier toch echt een melding... :(
Ja en het zou zo maar kunnen zijn dat u een rekening krijgt voor voorrij-kosten. Maar ik maak een aantekening dat u gebeld heeft... Ja ja...
 
maikel6910 zei:
Ik zie de bui ook al hangen voor je... :'(
Ik storneer gewoon de rekening als ze dit flikken. Ga niet zitten wachten tot het ze belieft om mij het geld terug te storten.
 
ManiacsHouse zei:
Ik storneer gewoon de rekening als ze dit flikken. Ga niet zitten wachten tot het ze belieft om mij het geld terug te storten.

Vele ervaringen op dit forum leren dat UPC je gewoon afsluit als je blijft storneren. (ik weet dit doordat ik regelmatig de berichtjes hier lees) Zoek het antwoord in contact met de HD of nee vergeet die laatste opmerking. ;) Zoek je heil bij een van de medewerkers vazn UPC op dit forum.
 
trojan222 zei:
Vele ervaringen op dit forum leren dat UPC je gewoon afsluit als je blijft storneren. (ik weet dit doordat ik regelmatig de berichtjes hier lees) Zoek het antwoord in contact met de HD of nee vergeet die laatste opmerking. ;) Zoek je heil bij een van de medewerkers vazn UPC op dit forum.
Eerst ff afwachten of ze daadwerkelijk de kosten in rekening brengen.
Ik heb gewoon geen zin en behoefte om geld kwijt te zijn aan een fout van hen. Sowieso heb je het recht om geld wat automatisch word afgeschreven maar niet afgesproken is terug te laten storten.

In dit geval is het geld storneren en dan abo-geld gewoon weer overmaken. Hebben ze niks te zeiken.
 
Mwah dat zie je verkeerd denk ik. Als upc nog geld van je krijgt ( voor wat dan ook ) en jij stort dit niet naar hun toe gaan ze je zeker afsluiten.

Zoek alvast naar bewijs dat je niet hebt gebeld, want zolang jij niet betaald en upc zegt dat je moet betalen kan het heel hoog op lopen ;)
 
inzane19 zei:
Mwah dat zie je verkeerd denk ik. Als upc nog geld van je krijgt ( voor wat dan ook ) en jij stort dit niet naar hun toe gaan ze je zeker afsluiten.
Uiteraard storneerd en daarna alleen het juiste bedrag overmaakt voldoe je gewoon aan je betalingsverplichting.

inzane19 zei:
Zoek alvast naar bewijs dat je niet hebt gebeld, want zolang jij niet betaald en upc zegt dat je moet betalen kan het heel hoog op lopen ;)
Zal toch wel zo zijn dat de bewijslast nog altijd bij UPC ligt. Een telefoonlog van het nummer dat heeft gebeld of een opname van het telefoongesprek. De bewijslast zal toch bij de partij liggen die geld vraagt voor geleverde diensten.
 
Terug
Bovenaan