M
ManiacsHouse
Sta ik vandaag in de Ikea. Belt mijn schoonvader welke op de kleine past mij op dat er een UPC-monteur op de stoep staat. Ik schijn een melding te hebben gemaakt van telefonie-problemen. Euhm ja okay... Ik weet van niks.
Kom thuis ligt er een formulier met klachtomschrijving met mijn adres erop en mijn vaste telefoonnummer. Echter het mobiele nummer dat er op staat is mij totaal onbekend. Geen idee welke knakker bij de helpdesk heeft zitten klojen en klantnummers door elkaar heeft zitten halen. Sukkel.
En dan nu natuurlijk maar wachten op een rekening voor de monteur omdat ik deze weg heb laten sturen. En natuurlijk daarna ook wachten om mijn geld terug te krijgen omdat UPC dit via automatische incasso afschrijft.
Dikke lul dat feest gaat mooi niet door, storneer ik de boel heel simpel.
Zo dat moest ik ff kwijt.

Kom thuis ligt er een formulier met klachtomschrijving met mijn adres erop en mijn vaste telefoonnummer. Echter het mobiele nummer dat er op staat is mij totaal onbekend. Geen idee welke knakker bij de helpdesk heeft zitten klojen en klantnummers door elkaar heeft zitten halen. Sukkel.
En dan nu natuurlijk maar wachten op een rekening voor de monteur omdat ik deze weg heb laten sturen. En natuurlijk daarna ook wachten om mijn geld terug te krijgen omdat UPC dit via automatische incasso afschrijft.
Dikke lul dat feest gaat mooi niet door, storneer ik de boel heel simpel.
Zo dat moest ik ff kwijt.



Zoek je heil bij een van de medewerkers vazn UPC op dit forum.