J
JungleJim
Zo af en toe heb ik op mijn CRT TV (Sony 28FQ86) last van witte horizontale strepen in het analog beeld. Het rare is dat dit niet altijd op treedt, maar af en toe, en ook varieert in intensiteit (maw soms lichte strepen door het beeld, maar soms ook zeer duidelijke waardoor ook het beeld helemaal vervormt). Bekabeling is vziw goed (dwz hirschmann connectors, kabels en wcds). Het ligt niet aan de TV, want wanneer ik een opname maak met mijn HDD recorder, dan zitten die strepen ook in het opgenomen beeld.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Interferentie oid?
Waar zou dit aan kunnen liggen? Interferentie oid?
Ik zal eens zonder HDD recorder proberen, kijken of dat wat uitmaakt.